z pojemności 1.8 włosi uczynili cuda, na hamowni czasem nie trzyma mocy
4,0
Skrzynia biegów
synchronizator mógłby lepij działać
3,0
Układ jezdny
cóż tu jest Polska, warunki extremalne wręcz off-road,nie ma co sie dziwić że w zawieszeniu wielowachaczowym coś szwankuje.Jak sie non stop gdzies wpada w jakąs dziure to nie ma cudów. tak jest w każdym zawieszeniu wielowachaczowym i porównywanie alfy do aut z mniej zaawansowanym zawieszeniem jest totalnym debilizmem
Komfort
4,0
Widoczność
słupki ograniczaja widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po tej zimie dopiero wymieniłem chłodziwo w klimatyzacji, w zime cieplutko w lato chłodzik
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie za dużo taki segment
4,0
Wyciszenie
samochód wyciszony dość dobrze, ostatnio założyłem układ wydechowy z kwasówki z wydechem na dwie strony, ekipa z el-teca nie przesadziła ,czyli lekko mruczy ,lepiej jeździ no i wygląda jak milion dolców
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód nie należy do ekonomicznych, doskonale o tym wiedzialem kiedy miałem zamiar go kupić, serwis Alfy jest tragiczny stąd też kłopoty właścicieli, trzeba patrzeć im na ręce. Poza tym nie znają się zwyczajnie.Koszmar jeżeli ktoś ma samochód na gwarancji,współczuje tym ludziom, jeżeli macie jakiekolwiek możliwości serwisowania gdzie indziej samochodu to róbcie to. Ja to robie przywatnie u znajomego stad tez przejechałem 140 tys i oprócz zawieszenia nic nie szwankuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto nie należy do najtańszych w utrzymaniu,częśći eksploatacyjne są drogie, chociażby komplet świec a jest ich 8 to wydatek 720pln, zamienniki 550pln ot prosty przykład
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie dzieje, po 4 latach wymieniłem żarówki od podświetlenia pokręteł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
[l/100km]