silnik idealnie pracuje,
tylko ta jedynka troche krótka, disle sa lepsze niestety. zuzycie oleju ciagle to samo czyli banka itrowa na ok 5000 km, polecam elfa semi syntetyk, jest tanszy i chyba lepszy do tego wozka ni z np castrol rs, na kórym jezdzilem przez pierwsze 70 000 km. oczywiscie jest o30 %tanszy . jak kto ma kaske , niech bierze castrola,
4,0
Skrzynia biegów
no od poczatku sie obcierał popychacz biegu trzeciego, w koncu mi go wymienili po dluuuugim targu w ramach awantury.
5,0
Układ jezdny
zajebisty wozek na zakretach przy 160km/godz reszta frajerówk widzi moja dupe
Komfort
3,0
Widoczność
temu>>>>>>>>>z wloch, co projektowal lusterka i tylnia szybe to bym go komieniolomó zesłal
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciagle spoko wrecz powalające jak porównam moje 8,6 po miesvie z klima w korkach z 10 mojego kolegi , ktory jezdzi bmw trojką,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no jeszcze slabo- na poczatku przeciek chlodnicy na spawie, potem klamki sie nie domykają, drzwi skrzypią, i te dolewki oleju, oj co mnie jeszcze spotka?????
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
swieca mi wypaliła przy 130 000 km , cgyba jednak serwis dał dupy i wkrecił mi jakies badziewie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
[l/100km]