Inne
: wlasciwosci jezdne, bogate pakiety wyposazenia, piekny wyglad calosci, nie wstyd postawic alfy 156 obok aut nowego rocznika lub znacznie drozszych od niej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: zuzycie amortyzatorow itd + sol zima + dziory + mrozy = wymiana calosci ok 4 tys zl.
Karoseria
: slabe wyjkonanie i ochrona przed korozja czesci podwozia - bardzo nie trwala jest podloga ( trzeba kontrolowac czy nie ma uszkodzen)
Silnik
: czestym przypadkiem jest falowanie obrotow w silnkiu TS - nikt posiadajacy alfe nie znalazl poprawnie jeszcze przyczyny
4,0
Całokształt
auto nie jest zle daje mnostwo frajdy podczas jazdy, dreszczyk emocji i pieknie brzmi jezeli nie dokonuje sie w nim przerobek typu sportowy tlumik - blee, niezawodnosc jak w kazdym autem - glownie pada zawieszenie i czesc podwoziowa co zniecheca, fabryka przygotowala je do cieplego klimatu a nie do polskich zimowych realiow. glupota jest mowic ze alfa jest awaryjna awaryjna jest tylko wtedy gdy traktuje sie jak VW golfa i inne niszowe auta, ktoś napisal ze zepsula sie po 25 tys km.. ciekawy jestem jak mozna bylo zatrzec nowy silnik :???? (i tu klaniaja sie umiejetnosci w prowadzeniu auta) zlamany wahacz - jak mozna zlamac wahacz albo urwac wydech :???? przepalajace sie swiatła - czlowieku gdzie kupujesz zarowki i jak je montujesz - :?????? zapalajace sie halogeny - no coz nikt nie kazal grzebac przy kablach .... OGOLEM : auto nie dla idiotow i duzych dzieciakow dosiadajacych ursusa a niepotrafiacych uzytkowac samochodu o jezdzie nie wspomne. Auto dobrze trzymajace sie drogi z dobrymi mocnymi silnikami o dosc duzym momencie obrotowym (trzeba potrafic uzywac sprzegla by go nie spalic) I tylko jedno jezeli ktos chce kupic alfe to niech przygotuje sie ze nie naprawi go byle majster cwiczacy na golfie skodzie samarze i kadecie. niech liczy sie z duzymi wydatkami na zawieszenie czesto przekraczajacych wartosc auta i niech na boga nie wsiada do niego w czapce z daszkiem i dresie bo zrobi z tej marki kolejny wieswagen. pozdrawiam !
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
bez porownania auto warte 5x wiecej niz cena rynkowa. TRzeba poprostu o auto dbac
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto dobrze sprawuje sie, gdy sie dba auto nie msci sie na wlascicielu. czestym przypadkiem sa przepalajace sie zaroweczki w panelu srodkowym.. lekarstwem jest nie wymieniqanie jednej lecz wszystkich na raz nawet gdy przepali sie tylko 1.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powazne usterki wystepuja w wyniku jazdy autem po polskich drogach i jest nimi zawsze zawieszenie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
[l/100km]