Silnik
: Jest bez awaryjny. Nie uwazam na niego jeżdze jak chcem.Kręce go do konca i cały czas swietnie się spisuje.
4,0
Całokształt
Leje paliwo i jeżdżę. O nic się nie martwię.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje bez zarzutów nawet przy 7 tyś obrotów.Kreci się przez cały zakres obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
biegi bardzo dobrze wchodzą można bez problemu trafić w porządny bieg.Czasem przy redukcji na wysokie obroty samochód szarpie.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma na zakrętach.Samochód jedzie jak po szynach.
Komfort
4,0
Widoczność
Mała widoczność we wstecznym lusterku, ponieważ posiadam lotkę.
4,0
Ergonomia
Materiały bardzo dobrze spasowane.Mogły by b trochę lepszej jakości jeśli chodzi o plastiki.Siedzenia i wykończenie obi bardzo przyzwoite.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima trochę mnie zawiodła myślałem że będzie szybciej chłodzić podkreślam że jest nabita.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca + dobra regulacja foteli. Z tyłu trochę mało miejsca na głową jak siądzie wysoka osoba.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre, ponieważ nie robi się głośniej w aucie od 110 do 190 cały czas tak samo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 11 gazu
Trasa do 130 -10 gazu.
Max 14 gazu kręcenie do czerwonej kreski na każdym biegu więcej już nie spali.
Przegląd - 160 zł.
Tarcza z dociskiem - 350 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jedyny w swoim przedziale cenowym nie ma takiego drugiego Audi A4 i BMW 3 nie maja polotu do tego auta.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pierwsza awaria wymiana tarczy sprzęgła z dociskiem.