Zawieszenie
: Doskonale prowadzenie w zakretach a przy tym dosc komfortowe wybieranie dziur:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: albo czesto zmieniac wahacze albo jezdzic \"slalomem\" miedzy dziurami:)
3,0
Całokształt
Auto przecietne w trwalosci, ponadprzecietne w stylu (nadwozie,prowadzenie wnetrze), i drgie w serwisowaniu
Wrażenia
4,0
Silnik
Charakterystyka 16v jest niestety taka ze do 3 tys.obr nic sie nie dzieje :)
3,0
Skrzynia biegów
Moglo by byc gorzej mogloby byc lepiej, krótszy skok mialem w micrze 1.0 a wieksza precyzje w Sunnym z 89\', ale to nie japonczyk w koncu:)
5,0
Układ jezdny
Zakrety, przy dobrych i szerokich oponach na ronym asfalcie--> fantastycznie
Trwałość przy nie rownych drogach nifajna.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu kiepsko, z parkowaniem na centymetry jest pewien problem ( w niektorych miastach takie parkowanie to codziennosc)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche mocniej moglby pracowac nawiew, przy awarii klimatyzacji w lecie to chyba nie mozna zejsc z ustawien max. (sila nawiewu porownywalna ze skoda felicja - slabiej nie Punto I, nissan sunny,micra, terrano)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak slychac to silnik wiec jest to mily dzwiek:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosujac zasady ecodrivingu w miescie Krakowie (miasto miescie nie rowne) ciezko zejsc ponizej 11.2 przy 6 stopniach na zew.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z łaczenia lusterek bocznych z drzwiami odchodzi (łuszczy sie) plastiko-podobna osłona,
dolne uszczelki szyb pęcznieja :/
swoje lata ma wiec i ma prawo:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy okolo 100tys km. skrzynia biegow do remontu (awaria na drodze), przy lekkiej i spokojnej eksploatacji!!!,
termostat przy 90tys przebiegu
zawieszenie komplet ok 50-60 tys km
Bardzo slabe oświetlenie, jest to typowe dla fiatow etc.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
[l/100km]