Poza wyglądem zewnętrznym nie można o niej nic dobrego powiedzieć - szkoda nerwów. Chyba że stres pozytywnie wpływa na twoje myślenie!
Wrażenia
2,0
Silnik
swiece i przewody należy wymieniać co 50 tyś, na gazie częściej, wolne obroty cały czas się zawieszaj,
4,0
Skrzynia biegów
poza poceniem się skrzyni nie mam uwag
1,0
Układ jezdny
badziewie, nie wiem czy w którym kolwiek innym samochodzie można połamać! amortyzatory na ograniczniku predkońci.
Komfort
5,0
Widoczność
jest to jedyny atut tego samochodu poza urodą,
4,0
Ergonomia
jest ok!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jestem zadowolony
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest ok!, z tyłu nie siedziałem
4,0
Wyciszenie
słychać stukot z zawieszenia - normalka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie jest w normie, ale czy opłaca się instalować gaz do tego badziewia mając na uwadze koszty pośrednie tj. co 30 tys km wymiana swiec i kabli - koszt części 1 500 zł i tydzień czekania aż sprowadzą je do kraju.
1,0
Stosunek jakość/cena
jeżeli nie masz co zrobić z 80 tys złotych, to kup alfę bez znaczenia na model, po roku masz nerwy w strzępach i stratę minimum 30 tys. na wartości, nie wliczałem w to kosztów taksi - trzeba czymś dojechać do pracy skoro twój samochód stoi cały czas w serwisie, słyszałem o rekordzistach którzy mieli swoje stałe miejsca postojowe w pkt. obsługi - skoro auto w warsztacie stoi 200 dni w roku. Pozatym polecam furę, przetrzymać 8 lat to już nikt jej nie kupi, chyba że jakiś napaleniec który chce zrobić wrażenia na panienkach - tylko kolego pomyś że możesz któregoś dnia nie odwieźdz jej do domu i co kicha, czar wypadu prysnął a do domu piechotka.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tym samochodzie wszystko się psuje, no może poza regulacją forteli
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alfa kocha denerwować swojego właściciela, siada elektryka, w tym samochodzie nie ma elementu niezawodnego, nie ma miesiąca bez awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V T.S. 120KM 88kW
[l/100km]