Silnik
: Na wysokich obrotach cisnie, cisnie cisnie jak głupia
4,0
Całokształt
Całokształt to 4 z plusem. O auto trzeba dbać, pilnować stanu oleju, dokonywać regularnie serwisu.
Przy zakupie nie wolno napalać się na \"okazje\" tylko cierpliwie czekać na prawdziwą perełkę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo żwawy. Na niskich obrotach lekko mulasty. Ale powyżej 3000 prawdziwa bestia.
4,0
Skrzynia biegów
4+ precyzyjna, czasem haczy wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco jednak z tyłu góra dla dwóch dorosłych osób. Fotele dobrze wyprofilowane.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Moja wersja posiada:
- 6 poduszek powietrznych
- skórzana tapicerkę
- podgrzewane fotele
i wiele innych bajerów za które przykładowo przy zakupie Audi z tego samego roku musiałbym zapłacić kilka tysięcy więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem jakaś żarówka padnie a poza tym wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę ponad rok. Zrobiłem ponad 30000 tyś. km i jedyne co wymieniłem to wachacze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T.S. 150KM 110kW
[l/100km]