Układ elektryczny
: Problemy z ładowaniem nawet po regeracji alternatora
Zawieszenie
: Niestety nie jest na nasze drogi, często trzeab wymieniac poszczególne elementy
Silnik
: Uszczelki pod głowicą
3,0
Całokształt
Samochód został wybrany nie przypadkowo. Zakupiony został w pełni świadomie. Niestety w moim przypadku stwierdzenie że właściciel Alfy jest szczęśliwy w momencie zakupu i sprzedaży samochodu w pełni potwierdziło się. W samochodzie padało wszystko po kolei, nie nadążałem z naprawą, które pochłaniały duże sumy. Jednak jedna przejażdżka wystarczała żeby to wszystkie koszty jej wybaczyc. Wszystko było do czasu. Przez rok włożyłem w samochód około 9 tys. zł a i tak nie wszystko było na tip top. Jeśli Alfa 155 to tylko bezwypadkowa i z pewnego źródła. Zresztą tak można powiedziec o każdym aucie
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli wszystko jest sprawne to jest naprawdę dobrze, no i ten dźwięk gdy wchodzi na obroty. Trzeba przyzwyczaić się że głośno pracuje jak na benzynę
4,0
Skrzynia biegów
Wchodzą precyzyjnie
3,0
Układ jezdny
Twardy, szybko zużywają się elementy zawieszenia. Trzeba jednak przyznać że jeździ się bardzo przyjemnie
Komfort
4,0
Widoczność
Jedynie do tyłu słaba a to za sprawą wysokiego kufra
4,0
Ergonomia
Wszystko z zasięgu ręki, jedynie radio mogłoby być wyżej umiejscowione
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działała bez zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
3,0
Wyciszenie
Tu jest tak sobie. Trzeszczy tapicerka, dochodzą różne dzwięki z zawieszenia. Do wnętrza dochodzą też odgłosy silnika, ale odgłosy V6 są jak najbardziej tu na miejscu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 (167.A1) 165KM 121kW
[l/100km]