Zawieszenie
: twarde, ale auto bardzo pewnie zachowuje się w zakrętach. no i układ kerowniczy bardzo precyzyjny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: twarde i niestety delikatne po 50000 wymieniałem wachacz
5,0
Całokształt
samochód jak go kupowałem zaaskoczył mnie wyposażeniem i silnikiem za naprawde nieduże pieniądze (używany), a po sprawdzeniu u mechanika i jeździe próbnej nie chciałem innego auta
Wrażenia
5,0
Silnik
świetny dynamiczny silnik
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu, świetna 2 i 3
5,0
Układ jezdny
zawieszenie twarde, ale za to jak to autko trzyma się w zakrętach ! Człowiek zaczyna specjalnie wybierać kręte trasy...
Komfort
4,0
Widoczność
trochę szerokie słupki z przodu, ale można się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą szybko dogrzewa, latem klima szybko chłodzi + tylny nawiew dla pasażerów to nieczęste zjawisko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu nie wiem, raz siedziałem jak byłem nietrzeźwy :) natomiast fotele z przodu rewelacyjnie wygodne i trzymają świetnie w zakrętach.
5,0
Wyciszenie
mimo iż silnik diesla dość głośny, w kabinie go nie słychać za bardzo naprawdę dobrze wyciszony samochód
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części wcale nie są drogie, zużycie paliwa może i mniejsze w niemieckich dieslach, ale trzeba pamiętać że tutaj jest 140 lub 150 KM, no to musi troche więcej wypić
5,0
Stosunek jakość/cena
używane modele szybko tracą na wartości i za małe pieniądze można kupić kompleksowo wyposażone auto za dużo mniej niż np. niemieckie,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie żadne pierdoły się nie zepsuły u mnie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawiewszenie na polskich "cudownych" za szybko się zużywa
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16V JTD 140KM 103kW
[l/100km]