Posiadam wersję Selespeed, nieco wolno zmienia biegi, działa bez zarzutu, więc ogólne wrażenie jest pozytywne.
4,0
Układ jezdny
Auto jest twarde, świetnie się prowadzi, układ kierowniczy super precyzyjny, jedynie minus to wpływ polskich dróg na trwałośc tego znakomitego zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie widocznośc dobra, jedynie lusterka są nieco zbt małe.
5,0
Ergonomia
Wsyztsko na swoim miejscu, logicznie rozplanowany kokpit.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No duże auto to nie jest, ale mam 188 cm. i nie narzekam.
5,0
Wyciszenie
Zamiast wyciszenie powinno być zattułowane dźwięk silnika. Auto nie jest ciche, bo nie ma być ciche, a wkręcanie silnika na obroty to muzyka dla uszu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszytsko zależy od stylu jazdy, jeżdżąc normalnie w trasie pali 8, w mieście 12. Przy szybkiej jeżdzie w trasie spali 10, w mieście 15.
3,0
Stosunek jakość/cena
Warto poszukać zadbanego egzemplarza, bo za około 20 tysięcy raczej nie kupi się lepszego auta...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie jak Toyota :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata nie wydarzyło się nic poważnego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
[l/100km]