Inne
: Przyjemnosc z jazdy, unikasz prostych odcinkow, czekasz na ostre zakrety.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: serwis znajacy sie na makaronach jest wskazany
Silnik
: rozrzad co 3 lata wymieniac lub 50k
4,0
Całokształt
Jedziesz czasami okrezna droga lub proponujesz odwiezenie na drugi koniec miasta. Wyleczyl mnie ten samochod z takich marek jak Golf, Passat, Corrola itp - nazwyam je suszarkami bo moja rodzina nadal nimi jezdzi. Na moj wolaja wloski zlom.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to dynamiczny silnik, lubiacy wysokie obroty. Swietny dzwiek. Zawsze bedzie brakowalo jeszcze kilku sekund mniej ale tak to juz jest, jak wsiadlem pierwszy raz po VW 1.9tdi to bylo odlotowo
3,0
Skrzynia biegów
Malo precyzyjna, dlugie przelozenie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, swietnie trzyma sie drogi. W zakretach mozna szybciej i pewniej niz innych autach z tej klasy.
Komfort
4,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia. Na poczatku przeszakdzala slaba widocznosc do tylu, duze slupki z przodu oraz male lusterka. Po 2 miesiacach wraznie slabej widocznosci minelo
4,0
Ergonomia
Podgrzewanie siedzen trudno znalezc.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spotkalem wydajniejsze klimy w tanszych autach. Duzo nawiewow jest tez na tylny rzadz siedzien.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy nie siedzialem z tylu - nie wiem
4,0
Wyciszenie
Super jest sluchac silnika w miescie, tunelu. Na autostradzie po 160 moze i glosno, ale raczej jesli meczy to chodzi o bassowy charakter dzwieku na dluuugiej trasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masz weza w kieszeni warto szukac innej marki bo bedzie bolec jak cholera.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto z topowym wyposazeniem tylko bez nawigacji. Dynamiczny silnik, ciekwy design - za taka cene bylaby welurowa tapicerka i klima manual z halogenami z duzo wiekszym przebiegiem sprowadzonym z DE w samochodzi popularnym na rynku wtornym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarowki - wymiana samemu to droga dluga i frustrujaca. Pamietac trzeba o oleju - sprawdzac czesto i dolewac oraz wymieniac regularnie. Motul polecam - mnie potem sie dolewa.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozrzad strzelil przy 47k po 3 latach ( dwa miesiace po), zawieszenie jest wrazliwe i wymienianie po jednym elementu daje wrazenie nieustanej naprawy. Jak pada jedna strona warto od razu robic druga-szkoda czasu zeby po 2k wracac do warsztatu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
[l/100km]