Generalnie bardzo fajne autko. 120km w takim małym aucie daje lekkie przyśpieszenie, wiadomo nie jest to żadne turbo ale zrywa się fajnie spod świateł i wystarcza w zupełności. Zawieszenie mimo iż twarde to u mnie w mieście sprawdza się bardzo fajnie, wyjątek to miejsca z kostką brukową gdzie czuć wszystko. Trzymanie się drogi na zakrętach to kolejny plus :) Za tą cenę stosunek jakość/cena wypada bardzo fajnie, jeżeli szukacie auta do jazdy głównie po mieście to daje całkiem sporo frajdy :) W trasie też poleci te 180 jak ktoś chce pocisnąć, aczkolwiek nie polecam bo w tej klasie aut tłumienie odgłosów silnika i zewnętrznych nie istnieje. Minus za elektrykę, drobne pierdołki ale irytujące jak nagle nie działająca zapalniczka/światełko bagażnika itp. Z poważnych usterek nie doświadczyłem niczego co nie było zużyte eksploatacją. Raz mi spadła linka skrzyni biegów jak auto na biegu pod górkę zostawiłem i to tyle w sumie. Cała reszta napraw to eksploatacja czyli zawieszenie/hamulce/tarcze/opony itp. Same ceny części niestety dość drogie. Jeszcze jeden minus, który mi się nasuwa to żłopanie oleju także nie katować go na zimnym i jakoś to będzie, ten silnik ma to do siebie że trzeba go rozgrzać.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
[l/100km]