Silnik
: co prawda do 3.5krpm nic się nie dzieje, ale wyżej auto przenosi kierowcę w inny wymiar!
5,0
Całokształt
idealny dla młodego, energicznego i chcącego się wyróżniać spośród zalewu aster, golfów i \"bet trójek z niemiec w gazie\" kierowcy.
Wrażenia
4,0
Silnik
gdyby nie ten hałasujący wariator na zimnym silniku to byłbym w kompletnym niebie; jak redukuję bieg przed wyprzedzaniem to wyłączam radio =]
5,0
Skrzynia biegów
elastyczna, dobrze dopasowana do silnika, chodzi lekko i precyzyjni.
5,0
Układ jezdny
kompletne wariactwo. samochód jest strasznie czuły na kierownicy (po jednym obrocie w każdą stronę). mi to pasuje, bo dokładnie takiego auta szukałem.
Komfort
2,0
Widoczność
o ile do przodu jest okej, to widoczność do tyłu i na boki-do-tyłu to jest jakieś nieporozumienie (a dodam że jeżdżę z wyjętymi zagłówkami z tylnej kanapy!)
5,0
Ergonomia
piękny design, fajne gadgety i idealnie rozplanowane przyciski.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie jeszcze nie jeździłem, ale: klima sprawuje się bardzo dobrze, natomiast silnik łapie swoje optymalne 90oC dosłownie po kilku minutach jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na taki mały samochód to miejsca z tyłu jest dość dużo, natomiast z przodu to można w tenisa grać =)
4,0
Wyciszenie
po co zagłuszać taki piękny odgłos silnika? :)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
eh, to spalanie po mieście... :| a ten silnik na prawdę kompletnie nie nadaje się do gazu!
5,0
Stosunek jakość/cena
tańszy o dobre kilka tyś. od a3 (które osiąga astronomiczne ceny jak na to co oferuje), trochę od golfa4 i w podobnej cenie co astra II.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę problemów z elektryką: a to czujnik otwarcia klapy, a to błąd poduszek na komputerze, a to jakiś bug we wskaźniku paliwa...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ten wariator nieszczęsny...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
[l/100km]