Auto dla ludzi którzy kochają motoryzacje. Silnik jest zestrojony jak w aucie sportowym, kocha wysokie obroty, ciągnie do samego końca, przyczepność perfekcyjna. Wrażenia z jazdy niepowtarzalne, poza tym drobne smaczki od alfy romeo w postaci półsportowych foteli, widocznych znaczków no i kształt karoserii. Niestety na ten samochód musi Cie stać, nie toleruje odwlekania wymian serwisowych. Na częściach też nie można oszczędzać. Ciężko znaleźć taką wersję w dobrym stanie.
Moja bella niestety była kupiona w stanie fatalnym (pierwsze auto) i dlatego będziemy musieli się rozstać, ale z wielkim żalem i mam nadzieje, że kiedyś będzie mnie stać na tą markę.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Pomimo tego, że poprzedni właściciel nie dbał o samochód w ogole, to skrzynia działała dobrze, jednak teraz czeka mnie wymiana sprzęgła i oleju (ok. 700 zł)
4,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, dla niedoświadczonych kierowców, z początku może byc ciezki do opanowania.
Komfort
2,0
Widoczność
Bardzo zła. Poprostu trzeba mieć wyczucie w tym samochodzie.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mi w zupełności wystarcza.
2,0
Wyciszenie
Niestety, wyraźne słychac prace kół oraz ruch powietrza. Silnik też, ale to akurat poezja dla uszu:)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka tylnych szyb.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
źle: ale zwalam to na barki poprzedniego właściciela, oraz na wiek i przebieg. Co do tej pory musiałem robić: wydech, wahacze, tarcze+klocki+zaciski.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V T.S. 150KM 110kW
[l/100km]