Eh, gdyby nie padajace wariatory, to bylby silnik doskonaly.
4,0
Skrzynia biegów
Jest poprawa, ale od razu rozpozalbym Alfe
5,0
Układ jezdny
Wysmienicie, jak to w Alfie!
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownica, duza oszklona przestrzen, ale widocznosc do tylu (ale tak w Alfach zawsze bywalo)
5,0
Ergonomia
Genialnie umieszczone guziki regulacji lusterek, wielofunkcyjne manetki od Fiata, dobre polozenie radia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
hzmm, wydaje mi sie, ze 146 jest przestronniejsza od 156 (z tylu to na pewno).
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskakujaco dobrze jak na 1,8 i 144 konikow, ale to zalezy chyba glownie od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za "te peiniadze" nie mozna kupic nic innego dajacego radosc z jady i tak dobrze zaprojektowanego oraz porzadnie wykonanego (tak, tak - ostatnio ogladalem nowego Fusiona - jakosc materialow nie umywa sie do mojej 146 a za jego cene moznaby kupic 5 takich Alf jak moja)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Troche na wyrost, ale wiem, ze powazne usterki zadko sie Alfom zdarzaja, jesli maja wlasciciela, ktory o nie dba. Moja poprzednia Alfa nigdy nie miala powaznej usterki na dystansie 110 kkm
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i.e. 16V T.S. 144KM 106kW
[l/100km]