Nie prawdziwe są stereotypy o awaryjności a zabezpieczenia antykorozyjnego to niemieckie marki powinny sie od Alfy uczyc.
Wrażenia
5,0
Silnik
:-)))
4,0
Skrzynia biegów
Niezle, niezle
5,0
Układ jezdny
Bomba - i po co wielowahaczowe wynalazki, jak spece z Arese potrafia nawet prosta belke i McPhersony znakomicie dostroic?
Komfort
4,0
Widoczność
Hmm w 33 bylo znacznie gorzej. Ale fajny jest ten slupek A - jak oni to zrobili, ze nie przeszkadza?
5,0
Ergonomia
O kurcze, tu naprawde zaskakuje! Regulacja lusterek super, fiatowskie dzwigienki sa swietne, a pokretla polozone tak, jakbym to ja byl modelem, wedlug ktorego zaprojektowano ksztalt kabiny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie tylko dla pasazerowie z przodu, ci z tylu tez dzieki osobnym nawiewom maja mozliwosc korzystania z nawiewu, klimy i skutecznego ogrzewania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hohoho, jak ktos sie przesiadl z 33 to tu moze nabawic sie leku przestrzeni ;-)
4,0
Wyciszenie
Cichutenko, Twin Spark przyjemnie mruczy ale pow. 120 km staje sie juz natarczywy (no, tak - silnik chce jeszcze gazu! ale w baku robi sie wir ;-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz, wiedzialy galy co braly: 140 konikow nie zywi sie powietrzem ale tez pazerne nie sa :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
No coż Alfy mają u "pana Zenka" nienajłlepzą opinię - trudno zatem je sprzedać ale na tym korzystają alfisti, którzy tanio mogą nabyć upatrzony egzemplarz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie wszystko po 9 latach eksploatacji dziala (nie dziala jedynie podswietlenie zegarka i przycisk szyby po stronie pasazera jedynie zamyka szybe - pierdolki - zrobie to w wolnej chwili)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moja poprzednia Alfa nigdy nie zwaiodla w trasie a przejechalismy przeszlo 110 kkm. Nowej daje kredyt zaufania, zwlaszcza, ze poprzedniej wlascielece nie bylo milo sie z samochodem rozstawac.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i.e. 16V T.S. 140KM 103kW
[l/100km]