Auto dla mlodych ludzi, jednak wersja z silnikiem 1,4 boxer nie daje przyjemnosci z jazdy bo przyspieszenie rzedu 12-13 sek. do setki to nie rewelacja. Niepodatny na tuning (moj nie wytrzymal). Niestety... to niezbyt udany model ze stajni FIATa. Z cala sympatia dla starych modeli AR, Ave
Wrażenia
3,0
Silnik
1400 (90KM) to lipa jak na auto wazace ok.1200kg, +za dziwek
2,0
Skrzynia biegów
zle pracujaca skrzynia, czeste zaciecia, wycierajaca sie teflonowa podkladka pod lewarkiem powoduje hurgot, padaja synchronizatory 1,3,R
5,0
Układ jezdny
jak na seryjne amorki (BOGE) to as w swojej klasie...., maly - za maly promien skretu... ale cos za cos
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i na boki calkiem calkiem, bo fotel jest stosunkowo korzystnie ustawiony... slabo do tylu (bardzo)
1,0
Ergonomia
11/12l (zima) 11/10l (lato) w miescie przy silniku 1.4 to przegiecie... w trasie ok 9-8 tez duzo! Jednak w aspekcie moralnym, to nikt kto kupuje AR nie powinien liczyc sie z kosztami eksploatacji. Jesli jest inaczej niech wybierze inny wozek,
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak to wloch... w zime niekoniecznie radzi sobie z odmrazaniem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok, przednie fotele dobrze profilowane.. komfortowo
2,0
Wyciszenie
slaba jakosc wykonczen i plastikow... pekajace zapinki powoduja odpadanie elementow.. malo czesci przykrecanych, najczesciej uzyto plastikowych el. montazowych
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tak jak wyzej... spalanie grubo ponad przyzwoitosc! Serwis drogi i czest niefachowy. Drogie czesci.
3,0
Stosunek jakość/cena
cena za uzywany do przyjecia, czesto jednak wyeksploatowane egzemplarze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak jak wyzej... lipne wykonczenie wnetrza powoduje wymienianie elementow, awarie elektryki, wycieranie sie podkladek teflonowych,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 60000km wymiana walka rozrzadu, fabryczny brak jakiegos pierscienia przy walku, 3 wykonczone sprzegla (bardzo slabe zamienniki), po 70000km wymiana amortyzatorow z tylu,