Ladna, jak juz wszystko wymienisz to nawet fajnie jezdzi, ale niestety krotko.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik zawodny i kosztowny w naprawach. Auto chociaz mialo niski przbieg to bez remontu sie nie obeszlo (pierscienie, panewki dla pewnosci, przy czym jedna panewka byla porysowana i wal tez) Takie rzeczy jak wariator, 8 drogich siwec zaplonowych, dosc drogi termostat itd. to juz standard.
3,0
Skrzynia biegów
Zgrzyty przy redukcji na trzeci bieg, krotkie przelozenia.
3,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie. Tragiczna konstrukcja lozyskowania tylnych wahaczy i wybijajace sie gumy tylnego wozka.
Komfort
3,0
Widoczność
Slaba widocznosc przez tylna szybe.
3,0
Ergonomia
Raczej poprawnie jak na ten segment.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche bardziej niz w innych autach lubia parowac szyby, jak to we fiatach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Male auto, malo miejsca, nie mozna sie w sumie czepiac.
2,0
Wyciszenie
Dosc glosno wewnatrz.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 1.4TS, ale pali dosc duzo.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie warta swej ceny.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie co chwile cos. To termostat, to zawieszenie, innym razem przyplywka i sonda, potem wariator itd. mozna ksiazke napisac.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 100kkm w zasadzie mozna zrobic remont silnika... i nie ma co wierzyc w bajki, ze to normalne, ze te silniki biora olej, po remoncie silnika, oleju nie bierze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V T.Spark 103KM 76kW
[l/100km]