Silnik z oryginalnym przebiegiem 182kkm i nigdy nie katowany jest naprawde dynamiczny jak na 1.4
Dodatkowo dźwięk silnika- poezja :D
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Samochod wchodzi w zakręty rewelacyjnie. Nigdy sie nie balem, że wylece na zakręcie czy rondzie nawet przy wiekszych prędkościach. Jezeli chodzi o tlumienie nierownosci to z tym juz jest troche gorzej :)
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochod jezdził w gazie + mam dosyć cieżka nogę wiec swoje musial wypić
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny 146 sa bardzo niskie, ale trzeba trafic na naprawde zadbany egzemplarz. Jezeli ktos poszukuje ciekawego samochodu który bardzo dobrze sie prowadzi i przyzwoicie wyglada to 146 nadaje sie do tego idealnie :)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tutaj włosi sie nie popisali. Gdy ojciec go kupił i tylko wyjeżdżał z salonu juz trzeba bylo wrocić bo sie skrytka nie domykala. Problemy z przyciskami od szyb. Dosyć szybko przepalające sie zarówki od podswietlenia zegara.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód stanał na drodze 3 razy. Wszystkie trzy razy byly spowodowane nie ladowaniem akumulatora. Dwa razy okazalo sie, ze woda dostawala sie do alternatora i padl a raz pękła rolka od alternatora i pasek był nie naciągniety. Innych usterek nigdy nie bylo.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V T.Spark 103KM 76kW
[l/100km]