Zawieszenie
: Świetnie zestrojone, dobrze trzyma się w zakrętach.
4,0
Całokształt
Fajna i ładna furka ale paliwożerna prawie jak opel omega mv6 i dużo słabsza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje równo ale spalanie boxera jest przerażające w stosunku do mocy i osiągów
3,0
Skrzynia biegów
Po nasmarowaniu linek przy lewarku i regulacji pracuje dobrze, przy zmianie biegu jałowego na 1 kleszczy ale z 2 wszystko ok
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny po prostu miodzio. W zakręty dzięki twardemu ale nie przesadnie zawieszeniu prowadzi się świetnie a dzięki silnikowi typu boxer obniża się środek ciężkości co powoduje pewniejsze prowadzenie tylko trochę słychać nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń a ścięty tył ułatwia parkowanie
4,0
Ergonomia
wszystko ok
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko ma się zagrzać ale chłodzi świetnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo
4,0
Wyciszenie
w miarę, nie jest to limuzyna więc nie można oczekiwać ciszy ale silnik tak ślicznie mruczy że po co komu lepsze wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Strasznie dużo pali, do bezawaryjnych nie należy ale ceny części nie są zbyt wygórowane.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po mimo awaryjności raczej na +
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niedziałające światła awaryjne, co jakiś czas na szczęście nie często potrzeba wymiany piast która jest dość kosztowna, stuki w zawieszeniu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mi osobiście odkręciła się półoś i miałem problem ze skrzynią biegów ale na szczęście nic poważnego tylko wodzik wypadł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i.e. 103KM 76kW
[l/100km]