Silnik
: Ma tylko 1.4 i 90 koni (kiedyś) a ciągnie jak niemieckie 1.8.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: żarówki, przepalaja się co miesiąc
Układ hamulcowy
: raz w rou trzeba odpowietrzyc
Zawieszenie
: wybija sie na tych koszmarnych dziurach
4,0
Całokształt
No cóż uwielbiam ją i po 15tu latach wciąż mogę ponieść ja lewarkiem gdzie chcę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bokser - genialny silnik, 3ci rok mija a ja nadal go uwielbiam. Trochę zainwestowałem w niego ale coż. A i fajne uczucie, jak zapinasz 2gi bieg i ciągniesz do 7 tyś, a wszyscy zostają z tyłu
3,0
Skrzynia biegów
Haczy przy wbijaniu 2ki i przy 4 ce. Trochę duża różnica między 2 i 3.
5,0
Układ jezdny
Twardo, oj twardo. Zawieszenie ogólnie ok. Moje już sie trochę zużyło. Wymiana wahaczy co jakieś 30 tyś km, koszt całość od 250 zł komplet z wymianą.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdą stronę bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Za dużo w samochodzie nie ma, ale dostęp wszędzie i do wszystkiego doskonały.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolne grzanie (zima) i słabe chłodzenie(lato).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mega dużo miejsca z przodu i z tyłu. Ciekawe rozwiązanie z wciętą deską rozdzielczą przed pasażerem.
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik. Mam 3ci rok i nie było potrzeby kupowania radia. Silnik wystarczy za całą muzykę. Przy 170 huczy. Na wolnych obrotach nie słychać silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę pali. W zimę z 1-2 litry wiecej niż w lecie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze nie kupisz lepszego samochodu, chyba, że Lancie Deltę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie jakieś duperele typu: zamek w drzwiach, odkleiła się podsufitka, przycinała się stacyjka, ale się naprawiła. Mało dupereli się psuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A silnik zepsułem z własnej winy. Jedyna awaria to pompa paliwa, ciężko trafić zamiennik. Reszta rzeczy, a trochę ich jest to wynik zużycia i zaniedbań poprzedniego właściciela.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 90KM 66kW
[l/100km]