wariator uległ naturalnemu zużyciu ... kwalifikował się do wymiany juz po 50000km, ale jeszce tochę pojeżdżę i wymienię razem z paskami ....
Wrażenia
5,0
Silnik
lubi bardzo wyższe obroty
5,0
Skrzynia biegów
brak uwag
5,0
Układ jezdny
układ jezdy wyśmienity, trzyma się drogi jak przyklejony ...
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
zawsze można znaleźć jakieś drobiazgi ...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wiem czy można lepiej ...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam sportowe fotele, dobrze wyprofilowane, na tylnych siedzeniach jest dość wygodnie
4,0
Wyciszenie
nie narzekam
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
porównywalne do innych samochodów
5,0
Stosunek jakość/cena
kolega ma Hondę CIVIC 1.4 z tego samego roku i z takim samym przebiegiem ... wymieniał już wydech i rozrząd. Cena giełdowa wyższa nawet o 7tys. a ja bym się nie zamienił, jak podniesiemy maski to moja Alfa brzmi jak cichy zegareczek. A kokpit też jest bardziej elegancji od tej Hondy, ale to rzecz gustu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać .... zimą gumowe przesmarowywuję uszczelki drzwi sprayem silikonowym .... przez 3 lata wymieniłem 2 żarówki H1 ...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać .... nic mi się nie zepsuło ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
[l/100km]