Karoseria
: Ocynkowane nadwozie, jesli nie bylo bite czy przerysowane do ocynku - nie ma prawa rdzewiec
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: czujniki halla
Układ elektryczny
: notoryczne przepalanie zarowek
Zawieszenie
: wahacze, laczniki stabilizatorow
2,0
Całokształt
Za ta cena otrzymujemy bogato wyposazone auto i na tym konczy sie radosc - pozniej serwis, drogi ciezko znalesc fachowca, fakt za ta cene mozna kupic golfa z wypierdzianym fotelem i ostro rasowanym przebiegiem - pozostawiam ocene co lepsze. Ja na szczescie zakonczylem z nim przygode.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ma kopa ta Alfa:)
4,0
Skrzynia biegów
Moj egzemplarz nie stwarzal z nia problemow
4,0
Układ jezdny
Drogi trzyma sie jak przylepiona
Komfort
3,0
Widoczność
Slupki przeszkadzaja na zakretach
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, radio za nisko kolo lewarka zmiany biegoe
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Masakra, troche chlodniej i szyby paruja na potege
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Zadna rewelacja
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu zaczyna sie gehenna, pali jak smok wcale nie mam ciezkiej nogi, ceny oryginalnych czesci powalaja-sa wysokie, natomiast zamienniki slabej jakosci, np sonda lambda - zamiennik po wymianie zamiast robic odczyty w pelnej skali zatrzymala sie na jednej wartosci
2,0
Stosunek jakość/cena
NIe jest dobrze zamienniki kiepskiej jakosci oryginalne czesci drogie...sonda lamba oryginal 350 zl, czujnik halla 250-350,...robocizna dosc droga powniewaz trzeba rozebrac polowe silnika...do tego wariator z doswiadczenia powiem nie ma sensu regenerowac, kupno nowego ok 500 zl do tego osiem swiec tez niemalo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
denerwujace przepalanie sie zarowek podswietlenia deski rozdzielczej - byc moze moj egzemplarz tak mial
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujniki halla oraz mechaniczny regulator faz rozrzadu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
[l/100km]