Kupiłem auto z przebiegiem około 60tyś, zrobiłem ponad 40tyś. Na początku auto spisywało się doskonale. Duży plus dla dynamicznego silnika i niezlych hamulców. Niestety z czasem było coraz gorzej, 10cio letnia Alfa to była prawdziwa skarbonka. Co parę miesięcy poważna awaria. Oryginalne części są bardzo drogie, zamienniki są natomiast słabej jakości. Bardzo szybko wybija się zawieszenie. Wariator wytrzymał może pół roku i znów zaczął terkotać. Wymieniłem w tym aucie chyba wszystkie części :) Wariator, pompe paliwa, alternator, wysprzęgnik hydrauliczny, pompkę sprzęgła itd. W środku denerwujace piski. Paliła jak smok. Skrzynia biegów słabo zestopniowana na trasę (za krótka). Słaba karoseria - korozja. Jak ktoś nie jest pasjonatem marki to nie polecam, auto jest bardzo awaryjne i drogie w eksploatacji. Trzeba sobie znaleść dobrego mechanika specjalistę od Alfa bo \"zwykły\" mechanik może nie podołać i tylko narazi nas na koszty. Ładne auto, ale drugi raz z pewnością nie kupię!! (i żałuję, że kupiłem - za dużo problemów). Na szczęście moją przygoda z tym pseudosportowym autem została zakończona w ubiegłym roku.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
[l/100km]