Silnik
: Najlepsze osiągi z silnikow 1.4 16v dostepnych na rynku
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobrze sie wkręca na obroty, niby 1.4 a rakieta, osiągi takie jakby tam było z 1.8, astry golfy escorty 1.4-1.6 16v nie mają szans;) wymieniać olej co 10 000km (syntetyk lub półsyntetyk) rozrząd + wariator co 50 000 km i silnik będzie chodził bezawaryjnie;) , świetny pomruk
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny czasami ciężko wchodzi
5,0
Układ jezdny
perfekcyjne prowadzenie, duża frajda z jazdy
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonała jak na auto 3d
5,0
Wyciszenie
ogolnie w mojej alfie slychac tylko miły pomruk silnika, nie slychac oplywającego nadwozie wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny nie najtansze;( ale jest duzo zamienników:) , stosując zamienniki można utrzymać koszty w ryzach, duzo czesci pasuje od fiata ( są 50%tańsze:) )
jak sie nie "depta" to mało pali, pali adekwatnie do ciężkości prawej stopy
5,0
Stosunek jakość/cena
dobra
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zapaliła sie kontrolka airbagu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WARIATOR padł po 40 000km, a tak zużywają sie normalne rzeczy użytkowe np: sprzęgło klocki czyli rzeczy eksploatacyjne...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
[l/100km]