3.2v6 chodzi bardzo ładnie, po 9 latach od zagazowania, kompresja bardzo dobra.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia podobno nie do zajechania, bardzo wrażliwa na rodzaj oleju. Prawidłowo pracuje na nielicznych olejach, na pewno na oryginalnym Hondy (70-80zł za litr w ASO), ale da się znaleźć dobry zamiennik, ale trzeba się trochę natrudzić.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo, jak na limuzynę przystało.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony, przy 150km/h można sobie szeptem rozmawiać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O ekonomię ciężko, ze spalaniem LPG jeszcze po mieście poniżej 17 litrów nie udało mi się zejść (instalacja LPG dobra, świece słabej jakości, zbieżność do zrobienia, pewnie też miały jakiś wpływ na spalanie). Niezależnie od stylu jazdy prawie zawsze mi wychodzi 17l/100km, raz tylko mi wyszło 23,5l/100km ale to był wyjątek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 200KM 147kW
[l/100km]