Szukaj

Ocena kierowcy - Acura RSX

Kamil34, 7 lat temu
Silnik 2.0 160KM 118kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 95 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Acura RSX 2.0 160KM 118kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Układ jezdny jak i silnik .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
4,0
Całokształt
Bardzo fajne auto dla młodych osób jak i tych trochę starszych. Ekonomiczne, z dobrym trzymaniem bocznym(kubełki) i niezłą dynamiką. Ładna sylwetka i bardzo dobre właściwości jezdne. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów, w końcu to amerykańska honda. Mimo upływu 14lat cała elektronika jest sprawna, silnik chodzi bardzo dobrze na benzynie jak i na gazie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze z minimalnym oporem, ale zawsze tak jak sobie tego życzymy.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, układ kierowniczy dokładnie przekazuje to co dzieje się na drodze, może trochę za duży promień skrętu ale to kwestia przyzwyczajenia się. Jedyny słaby punkt to hamulce za małe tarcze i związana z tym niska siła hamowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest niezła Ja nie narzekam. Na boki jest ok może do tyłu jest trochę kiepsko ale i tak mam założony spoiler i daję rady, zawsze zostają lusterka.
4,0
Ergonomia
Jakość plastików i wykończenia na dobrym poziomie, niema żadnych pisków ani zgrzytów, może plastik na desce trochę łatwo zarysować, tapicerka jak i skóra na kierownicy i mieszku mimo upływu 14 lat w bardzo dobrym stanie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w porządku, nie ma jakiś większych problemów z zaparowaną szybą czy wilgocią w aucie, wentylacja jak i klimatyzacja działa poprawnie, jest też szyber na letnie dni :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer na przednim rzędzie siedzeń mają wystarczającą liczbę miejsca. Całkiem wygodna pozycja za kierownicą mimo że fotele są kubełkowe mają przyzwoitą regulację. Tylni rząd siedzeń raczej do przewozu okazjonalnego lub na krótkie odcinki, w końcu to sportowe coupe ale dwie osoby do max 180 cm zmieszczą się, auto 4 osobowe.
3,0
Wyciszenie
No tu jest już nieco gorzej. Honda nie zadbała o wyciszenie auta. Do 110km/h jest ok ale powyżej robi się dość głośno. Ale za to słyszymy ładny dźwięk silnika jak na 4 cylindry no iv-teca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moim zdaniem jak na osiągi tego auta w cyklu mieszanym 10 litrów LPG do bardzo dobry wynik. Na dłuższej trasie spala poniżej 9l, a gdy chcemy poszaleć to 11-11,5l lpg
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że nie ma się do czego przyczepić, stosunek jakości adekwatny do ceny. Ceny części zamiennych na porównywalnym poziomie z innych markami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Układ hamulcowy. To raczej nie usterka, a źle dobrana wielkość tarczy hamulcowych na etapie produkcyjnym w stosunku do osiągów auta. Tarcze przód 261-262mm w mojej wersji i tył 260mm to stanowczo za mało. Pozostaje jedynie swap hamulców z wersji type s.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak poważnych usterek. Auto mogę polecić każdemu kto chce się cieszyć bezproblemową jazdą.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Acura RSX