Szukaj
Suzuki w pigułce

Ocena suzuki rf-900

Autor: ginspirations
Średnia: 3,90
Rocznik: 1998
Przebieg: 96561km
Kupiłby ponownie? Kupiłby ponownie
2012-03-25 04:50:52
Motor dość ciężki, jednak mocny i elastyczny silnik. 5 stopniowa skrzynia biegów (mit o awariach - kompletnie nie zrozumiały). Moto stworzone jako konkurencja dla fireblade cbr, jednak o wiele wygodniejsze w obyciu. Duży plus za mały dodatkowy schowek po lewej stronie (gdyby był na klucz, rewelacja). Motor z pewnością bardzo szybki i bardzo mocny, i generalnie bezawaryjny o ile zadbany. Dużo pali, ale używanie go jako turystyka raczej mija się z celem. To w europie został błędnie sklasyfikowany jako turystyk o sportowym zacięciu, a prawdą jest że został stworzony jako doskonalsza wersja GSXR1100, zatem typowo sportowej maszyny. Praca silnika trochę specyficzna, ale jakże standardowa dla Suzuki przełomu lat 90/00. Dla mnie największy fun, dla inny pewnie masakra. Moto działa mówiąc krótko "włącz/wyłącz" (czyt. zapier... na maxa/stój). Wygląd, dla nie których dziwny, ale w moim środowisku dla większości niesamowity i wybiegający z epoki lat 90'.
Kryterium Ocena
Silnik (kultura pracy, elastyczność)
(4,00)
Skrzynia biegów
(5,00)
Hamulce
(3,00)
Komfort siedzenia
(5,00)
Pozycja i komfort za kierownicą
(5,00)
Ekonomiczność (zużycie paliwa)
(2,00)
Niezawodność (drobiazgi)
(5,00)
Stosunek jakość/cena
(4,00)
Długodystansowość
(3,00)
Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h)
(5,00)
Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h)
(5,00)
Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h)
(4,00)
Łatwość prowadzenia
(3,00)
Fun factor - radość z jazdy
(5,00)
Właściwości miejskie (praktyczność w korkach)
(4,00)
Właściwości terenowe
(1,00)
Właściwości wyścigowe
(3,00)
Właściwości turystyczne
(4,00)
Wypadkowość
(3,00)
Całokształt
(4,00)
Niezawodność (poważne usterki)
(5,00)
Spalanie
Miasto
10,00 l/100km
Trasa
8,00 l/100km
Mieszany
9,50 l/100km