Silnik (kultura pracy, elastyczność) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Skrzynia biegów |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Hamulce |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Komfort siedzenia |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Pozycja i komfort za kierownicą |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Ekonomiczność (zużycie paliwa) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Niezawodność (drobiazgi) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Stosunek jakość/cena |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Długodystansowość |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Łatwość prowadzenia |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Fun factor - radość z jazdy |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Właściwości miejskie (praktyczność w korkach) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Właściwości terenowe |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Właściwości wyścigowe |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Właściwości turystyczne |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Wypadkowość |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Całokształt |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |
Niezawodność (poważne usterki) |
utagrlclsiic, [url=http://rpxgtbvsawjh.com/]rpxgtbvsawjh[/url], [link=http://nmpnsdekhlpu.com/]nmpnsdekhlpu[/link], http://rwlfnwdxuekx.com/" data-toggle="tooltip">
(3,00) |