jest super, ale gdyby miał 30KM więcej byłby ideałem. Czasami łyknie trochę oleju, ale minimalnie, na 7000km dolałem jakieś 400ml. Szkoda tylko, że wymiany oleju przewidziano co 6000km, co w turystyce jest mizernym pomysłem, no ale w końcu silnik jest starą konstrukcją i nie nadąża za nowymi trenami, za to jest na wskroś sprawdzony, ulepszony i dopracowany. Bezawaryjny i długowieczny, przebiegi ponad 100 tyś. km to podobno norma. Sam jeździłem na takim z przebiegiem ponad 80kkm i pracował normalnie. Olej na prawdę warto wymieniać co 6000km bo ewidentnie czuć jego zużycie w tym silniku po tym przebiegu w pracy skrzyni biegów. Po około 5000km skrzynia zaczyna pracować ciężej, z lekkimi zgrzytami, czasem wskakuje luz między biegami przy ostrzejszej jeździe.
Autor: Wac
2014-12-06 21:26:27