Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero

Lata produkcji: 1982 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Mitsubishi Pajero – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Mitsubishi Pajero

Liczba ocen: 294
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~P0PO
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Mam to auto juz 8 lat od 2015r., zrobilismy jakies 100 000km. Oprocz regularnego serwisowania olejow i plynow to nie mialem jakis wiekszych usterek. Raz wymianialem tarcze i klocki bo troche zbyt szybko jazdzilem (przy normalnej, jezdzie nie ma problemow z hamulcami), przy przebiegu 150 000km wymienilem napinacz lancucha rozrzadu oraz gorne slizgi (mniej wiecej zgodnie z przebiegiem rekomendowanym w ks. serwisowej), a przy przebiegu 175 000km musialem tylko uszczelnic miske olejowa bo zrobil sie maly wyciek. Oprocz w/w kompletnie nic sie z autem nie dzieje. Fotele malo wygodne na trasy 800km +, ale na trasy do 8 godzin jazdy jest OK. Mega duzo miejsca w srodku. Dzieciecego wozka nie trzeba skladac. Jest 3ci rzad siedzen skladany w podloge bagaznika, ale zmiesci sie tam kazel lub dzieci. Mam wersje Navigator z naglosnieniem Rockford Acoustic Design + Sub i mega fajnie to wszystko gra w tak przestronnym wnetrzu. Ogolnie mowiac jest to duzy, bezpieczny i niezawodny krazownik szos i bezdrozy. Jezeli mial bym sie na cos zamienic to Hummer H2 ze wzgledu na jeszcze wiecej miejsca, albo Toyota Land Cruiser bo jakosciowa jest porownywalna jak nie lepsza.
4,8
~ls
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Auto jest super, bardzo niezawodne, świetnie się prowadzi, najlepszy napęd na świecie ;-). Mało spala, silnik 200KM w trasie pozwoli jechac na spalaniu około 7 i coś L/100km , niecałe 8 litrów. To zasługa silnika 200KM i automatu zestopniowanego lepiej niż roczniki do 2008. Oczywiście jak się ciśnie to spali więcej. Ale ma jeden mankament: rdza ruda ale z małym apetytem na pajero, która jakby go nie zabezpieczać, to by go jadła powoli. I troszkę głośne auto w porównainu z kombi klasy premium, z tym ż eto raczej trzeba porównywać z podobnymi ciezkimi autami o geometrii kostki rubika.
4,9
~Maciej
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
Montero (USA) z silnikiem 3.8 MIVEC 255KM, jeżdżę już 11 lat i nie potrafię znaleźć powodu żeby wymienić na nowszy. Może tylko że dzieci już duże i nie muszę wozić wózka i wanienki. Auto bezawaryjne, niezwykle komfortowe, niezwykle obszerne, dobre w teren ale bez przesady bo to długa wersja i opony szosowe. Z Pajero jest tak, że trzeba dobrze przemyśleć czego chcemy zmiast potem narzekać że bokser wagi ciężkiej nie jest baletnicą, ale Pajero znakomicie łączy wiele zalet, doskonałe jako wielkie rodzinne kombi, świetne jeśli masz domek w lesie lub górach, super zimą, i po autostradzie pojedzie bez problemu, powiedzmy, bardzo szybko. Dobre na miasto wppbrew pozorom, bo pokona każdy krawężnik, nawet te pómetrowe na Wilczej w Warszawie, a siedzisz wysoko i masz naprawdę super widoczność. Moc i kultura pracy silnika - super. Hamulce - super. Prowadzenie jak na 2 tonową terenówkę zaskakująco dobre.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero
8,3 – 18,5
l/100 km
9,4 – 11,8
l/100 km
10,3 – 18,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Super auto. Nie jest to demon szybkości ani bulwarówka. Automat 4 biegi. 125KM. Nie da się tym ścigać ale wygoda jazdy jest super. Na autostradzie 130 OK, 140 da się, wyżej nie bardzo. Przestrzenny, przemyślany. Wcale nie taki wielki jeśli chodzi o parkowanie ale owszem promień skrętu duży. W terenie do jazdy nie rajdowej a użytkowego 4x4 OK. Standardowy prześwit wystarczy. Płyty ochronne podwozia są. Dwie blokady są. Miejsce na nieco większe opony jest. Spalanie generalnie po kilkunastu tyś km stałe na poziomie 13,5. Być może mógłbym spojrzeć na wtryskiwacze bo powinien być o litr mniej. Bak 92l co przy cenie paliwa na dziś jest lekko przerażające przy dystrybutorze. Auto polecam. Jedyna wada to spalanie, nie jest to 5/100 i nie będzie nawet blisko. Polecam.
9,2
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Trudno zejść poniżej 9 litrów/100 km. Przy dalszym przejeździe z prędkościami do 70 km/h można zejść do 8.5l. Generalnie dla mnie jazda z prędkością ponad 85 km/h do komfortowych nie należy, bardzo przyjemnie podrużuje się za to miejskimi 50km/h. Spalanie w terenie nieznacznie rośnie - mieści się w granicach 10-12l (ale mam na myśli normalne terenowe użytkowanie, w trudnym terenie z błotem po osie, koleinami po zrywce drewna, śnieg po zderzak a nie rajdy).
10,3
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 GDI 120KM 88kW
Witam. na co dzień spokojna jazda na tył średnio około 9l z lekkimi wyjazdami do lasu, ale już przy wariowaniu w lesie spalanie wzrasta do 12l ,ale frajdy co nie miara :) a zima mrozy i napędy, grzebanie , reduktor max 15l w tym duzo błota ;) w którym naprawdę jadę rade

Usterki Mitsubishi Pajero

Liczba wpisów: 33
migająca środkowa kontrolka napędu podczas jazdy
  • Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006
  • układ napędowy
Mam problem dotyczący migającej środkowej kontrolki napędu podczas jazdy, otóż włącza się ona po przejechaniu około 30 kilometrów i miga przez cały czas jak zaczyna migać to reszta kontrolek to jest jak jadę na napędzie na tylne koła wyłączają się kontrolki i miga ta środkowa na żółto.W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie normalnie gdy samochodem stanę i wyłącze go to po ponownym zapaleniu i ruszeniu jest wszystko w porządku i kontrolka nie świeci ale po przejechaniu ciągłego odcinka tych około 30 kilometrów znów się zaświeca i tak miga do ponownego zatrzymania się. Proszę jeżeli ktoś coś może wiedziec na ten temat to wyjaśnijcie mi dlaczego może się tak dziać. Pozdrawiam Proszę o zdiagnozowanie opisanej wyżej usterki w moim samochodzie dodam, że samochód jest z 2001 roku na automacie
Problem rozwiązany
14 komentarzy
Spalanie
  • Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 16V 129KM 95kW 2000-2004
  • silnik
  • 165 tys. km
Witam, potrzebuje pomocy ponieważ moje maleństwo pali 11,5-12l w trasie, w mieście ok.14l A poza asfaltem liczy się to w m³. Samochód mama 2 lata i jeszcze ani razu nie paliła mi się kontrolka "GDIeco" i nie mam pojęcia czy to normalnie czy sonda lambda czy wtryski , samochód nie kopci A do pierwszej setki trzeba czekać bardzo długo. Mocy ma naprawdę sporo jak na swoją wielkość (na pusto) po przyłączeniu przyczepki (z obciążeniem nawet 400-450kg) tragedia! Nie ma co liczyć na więcej niż 70km/h
Oczekuje na rozwiązanie
Samochod nie zapala
  • Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999
  • silnik
Jestem kobietom i nie bardzo umie uzywac odpowiednich nazw wiec prosze o wybaczenie. Moje auto kreci ale nie chce zapalic nie wiem co moze byc przyczyna. Tak jakby nie dostawalo iskry. Prosze mi polecic co powinnam najpierw sprawdzic nie zostane oszukana przez mechanika. Z gory dziekuje Motor nie zapala
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Mitsubishi Pajero