Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W takim wozie sporo osób widzi pewnie diesla pod maską. Ten mniejszy ma 2.0l i 140KM. Jest starym znajomym ze stajni VW - sporo osób pewnie stwierdzi, że jest trochę głośny, do tego sposób jego pracy idealnie pasuje do polskiego wyobrażenia o Niemcu – twardy i surowy. W dolnym zakresie obrotów nie jedzie, ale niewymagającym wystarczy, gdy już turbo zadziała. Drugi motor, francuski 2.2TD jest lepszy – mocniejszy, dynamiczniejszy, cichszy, delikatniejszy… ma sporo przyjemnych epitetów i warto nad nim pomyśleć. Najsłabszą wersję benzynową lepiej sobie odpuścić i zainteresować się czymś ciekawszym. 2.4l 160-170KM jest trafnym wyborem - całkiem zgrabnie radzi sobie z tym sporym autem i nawet przy wyższych prędkościach nie wydaje się być zbyt zmęczony. Wprawieni w pracy skrzynią biegów będą w stanie wydusić z niego nawet lepsze osiągi niż te, które podaje producent. Dla bogatszych przeznaczono doładowane 2.0l 203KM i flagowy 3.0l 220KM.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 156 KM (115 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Paweł
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Autko kupiłem rok temu od pierwszego i jedynego właściciela który nabył pojazd jako nowy w polskim salonie. Auto 10-letnie a samochód wyglada jak by wyjechał z fabryki. Przez rok codziennej eksploatacji brak jakichkolwiek usterek , spalanie średnie 8,0 l i nigdy nie przekroczył 9 litrow w jeżdzie po zakorkowanym miescie ( Kraków) , Bardzo wygodne i mocne auto i nie tylko rodzinne. Po rozłożeniu przednich siedzeń otrzymuje się idealną płaszczyznę z tylnym siedzeniem co pozwala kamperować dwóm osobom, a tylna burta po otwierciu do poziomu ułatwia siedzenie a klapa z tylna szybą nawet podczas deszczu, Samochód super.
4,6
~Jarosław O.
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Outlander ma swoje wady, ale liczba zalet zdecydowanie przewyższa liczbę wad. Po 8 latach i 323 tys km wspólnie zrobionych mogę powiedzieć - jest dobrze wykonany, podzespoły są trwałe, nic nie trzeszczy, siedzenia, kierownica, lewarek, plastiki często używane w żaden sposób nie zdradzają wieku i przebiegu, nie miał żadnej poważnej awarii, francuski diesel się sprawdził. Dalej jest głośny ;-), radio dalej gubi fale i lakier dalej jest zbyt delikatny i zbyt szybko się rysuje. To auto ma dużo miejsca w środku, bardzo dobry napęd na 4 koła (do tej pory w pełni sprawny), drogie przeglądy i drogi serwis.
4,9
~Adam,trabzon.gdynia@wp.pl
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Auto bardzo dobre. "Wół roboczy" jak dla mnie - w ciągu roku 40 000km. Po szkole bezpiecznej jazdy zobaczyłem, że to auto naprawdę dużo może ale sytemy bezpieczeństwa czynnego (stabilizacja itp) działają dopiero w sytuacjach skrajnych, gdzie już jest za późno dla większości kierowców. W złych warunkach pogodowych nie należy mieć napędu ustawionego ani na 2WD ani nawet na 4WD Auto tylko tryb LOCK daje nam gwarancję bezpiecznej jazdy na śliskim. W zimie spisuje się auto doskonale. Wydajne ogrzewanie i swobodna jazda w trudniejszych warunkach. Agresywny wygląd daje przyjemne uczucie kiedy inni uciekają na prawy pas autostrady. Idealne auto na długie trasy. Mogłoby mieć jeszcze regulację lędźwiową oparcia i troszkę głębsze fotele. Dokupiłem do tego nawigację 7", która idealnie pasuje do schowka na środku kokpitu-polecam ... Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Auto bardzo dobre. "Wół roboczy" jak dla mnie - w ciągu roku 40 000km. Po szkole bezpiecznej jazdy zobaczyłem, że to auto naprawdę dużo może ale sytemy bezpieczeństwa czynnego (stabilizacja itp) działają dopiero w sytuacjach skrajnych, gdzie już jest za późno dla większości kierowców. W złych warunkach pogodowych nie należy mieć napędu ustawionego ani na 2WD ani nawet na 4WD Auto tylko tryb LOCK daje nam gwarancję bezpiecznej jazdy na śliskim. W zimie spisuje się auto doskonale. Wydajne ogrzewanie i swobodna jazda w trudniejszych warunkach. Agresywny wygląd daje przyjemne uczucie kiedy inni uciekają na prawy pas autostrady. Idealne auto na długie trasy. Mogłoby mieć jeszcze regulację lędźwiową oparcia i troszkę głębsze fotele. Dokupiłem do tego nawigację 7", która idealnie pasuje do schowka na środku kokpitu-polecam ... Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW 2006-2010
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Myślałem że będzie bardziej oszczędny. Koła 18", podwyższone zawieszenie, większy opór robią swoje. Zimowe koła zmieniłem na 16" i spala wtedy mniej niż na letnich!!! Proszę wziąć pod uwagę że to auto waży z pasażerami ponad 2200 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślałem że będzie bardziej oszczędny. Koła 18", podwyższone zawieszenie, większy opór robią swoje. Zimowe koła zmieniłem na 16" i spala wtedy mniej niż na letnich!!! Proszę wziąć pod uwagę że to auto waży z pasażerami ponad 2200 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7,6
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Samochodem jeżdżę głównie po trasie plus oczywiście wyjazd z miasta i dojazd do miasta. Minimalne spalanie na odcinku 300 km ( wyjazd/wjazd do miasta + trasa ) wyniosło 6,3 l ale zaznaczam jechałem po trasie bardzo oszczędnie, około 90 km/h (chwilami z górki troche szybciej). Innym razem na dystansie 500 km ( wyjazd/wjazd do miasta + trasa ) spalił 7,1 l - jazda po trasie z predkością około 110 km/h - momentami szybciej, kilka razy mocniej przycisnąłem gaz. Spalanie 8,2 l osiagnałem przy jeździe z predkością około 130-140 km/h plus oczywiście wyjazd/wjazd do miasta i wolniejsza jazda przez tereny zabudowane. Na autostradzie, przy predkości 140-180 pali około 10 l. Przy dynamicznej jeździe bez oszczedzania trasa plus wyjazd/wjazd do miasta pali około 9,0 l i to jest wartość z która ktoś się musi liczyc kupując ten samochód !! no chyba że lubi jeździć oszczędnie, to jest w stanie miec spalanie w granicach 6,5 l
8,6
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Mieszkam w Warszawie i jak wiadomo jeździ się głównie w korkach. Spalanie wówczas przekracza 12l/100 km. Przy mniejszym ruchu sobota/niedziela i przy spokojnej jeździe udaje się to zbić do 9l. Średnio po mieście ca 10 l. Na trasie w zalżności od jazdy od 6,66 - 8,6 l. Ogólnie jestem zadowolony, bo to mniej więcej tyle ile podaje producent, a należy pamiętać, że mój model Intense +, to 1800 kg masy i 18-calowe felgi.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Mitsubishi Outlander II