Szukaj

Informacje o Mazda 2 II Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Auta małe
Mazda 2 to produkowany od roku 2003 model należący do segmentu B. W europejskim katalogu Mazdy „Dwójka” była następcą Demio – modelu znanego także pod nazwą 121. Nadwozie auta początkowo nawiązywało stylistycznie do minivana, ale wobec nie najlepszych wyników sprzedaży, druga generacja Mazdy 2 została zaprojektowana bardziej w stylu typowego samochodu miejskiego. Model do II generacji powstawał w kooperacji z Fordem, trzecia generacja natomiast, debiutująca na rynku w roku 2015, to pierwszy owoc porozumienia z Toyotą. Mazda 2 otrzymała tytuł World Car of the Year w roku 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Z dużym przekonaniem mogę powiedzieć, że właśnie zobaczyliśmy najładniejsze obecnie auto w segmencie B. Ideał jeśli chodzi o proporcje tego wszystkiego, z czego powinien składać się mały miejski samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyka nowych Mazd to najlepsze, co przydarzyło się tej marce od czasu… Sam nie wiem – debiutu modelu 626? Reszta jest oczywista – czy „Dwójka” z takim designem mogłaby być brzydkim autem? A czy Beckhamowie mogą mieć brzydkie dzieci? ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM (76 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 137 Nm przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 78,4 mm
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Marek
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
Kupiłem samochód dla firmy, bo potrzebowałem taki. Miał to być mały samochód z silnikiem benzynowym bez dopalaczy, czli turbo itp. Nie chciałem diesla, były dwa i po przebiegu 50 tyś zaczeły się psuć, do tego stopnia, że silnik w jednym został wymieniony.Przez dwa lata mazdą jeździło nią 5 osób. Przejechała już 114 tyś.km i poza płynami i klockami nic się nie zepsuło. Teraz, gdy przekonałem się, że japońskie są bezawaryjne z pewnością kupię je ponownie. Jestem bardzo mile zaskoczony ile ta mazda wytrzymała z iloma osobami miała do czynienia i jak do tej pory nie daje za wygraną. Świetne auto. Jestem naprawdę zaskoczony, gdyż samochód tyle kilometrów bez najmniejszej awarii pokonał. Pora zmienić na nowy, ale na pewno będzie to znów mazda 2.
4,7
~Olek
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
Rewelacyjny samochód nieskomplikowany, łatwy w obsłudze i łatwy w prowadzeniu. Światła automatyczne. Super wyposażenie (podgrzewane fotele, tempomat, klima, CD+6 głośników+ gniazdo aux, składane lusterka elekrycznie, wszystkie szyby elektryczne, lampy soczewkowe, spojlery itp.)Jestem zadowolony, bo świetnie mi się prowadzi ten samochód, świetnie wygląda jak dla mnie, jest małe i praktyczne, a przy tym dobrze przyspiesza. Wadą są niskoprofilowane opony, które nie nadają się na nasze drogie( polecam zamianę na 15\" o wiele lepiej i komfortowo się jeździ).Fajne jest to, że można dokupić cały panel, którym można zastąpić marnie grające radio, na radio 1din lub 2din i można zmienić głośniki, ja tak zrobiłem i teraz to gra ( radio kenwood + wzmacniacz hertz + głośniki hertza + subwoofer hertz i teraz mam prawdziwe car audio). Jestem troszkę maniakiem car audio, a te fabryczne to słabo gra, ale rozwiązanie rewelacyjne. Dokupiłem również podłokietnik (rewelacja) i pokrywę na ten otwarty schowek,polecam, bo nie słychać jak się przedmioty w schowku tłuczą. Mazda produkowana tylko w Japoni, dlatego części są dobrze spasowane i nie psują się, tak też jest w moim przypadku. Jestem bardzo zadowolony.
3,8
~Maniek
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
Jest dobrze, ale. Radio pierdzi z 6-cioma głośnikami. Zbiornik paliwa mieści zaledwie 30 litrów paliwa i wystarcza na zbyt mało, przy spalaniu 8 litrów. Zbiorniczek do spryskiwaczy malutki.Wycieraczki pracujące czuć w nogach. Konsola przeszkadza nodze. Elektryczny zamek bagażnika w zimie odmawia posłuszeństwa.Schowek nie wiadomo po co, niby otwarty, duża przegroda i nic w nim się nie mieści.Włączniki podgrzewania siedzeń lubią się w lato przypadkowo włączyć, są źle umiejscowione.Siedzenia nie trzymią na boki.Cena 65000 zł.Utrata wartości teraz po roku warte jakieś 45000 zł.Zła widoczność do tyłu. Z klimy śmierdzi, pomimo kilku wizyt w serwisie.Brak mocy jak na 103 KM. W trasę nie polecam, zbiera się fatalnie, chyba że się kręci powyżej 4000 obr/min.Wciskanie sprzęgła jak w starze, skok mógłby by być mniejszy.Po pierwszym roku zardzewiały śruby od mocowania gaśnicy pod fotelem. Czasami nie działa włącznik automatycznego opuszczania szyby.Amortyzatory przy niższych temperaturach trzeszczą, to przeszkadza.Światła też nie powalają nocą.Podłokietnik drzwi za nisko.
Mazda 2 II Hatchback 5d