Szukaj

Informacje o Mazda 2 II

Lata produkcji: 2007 – 2014
Segment: Auta małe
Mazda 2 to produkowany od roku 2003 model należący do segmentu B. W europejskim katalogu Mazdy „Dwójka” była następcą Demio – modelu znanego także pod nazwą 121. Nadwozie auta początkowo nawiązywało stylistycznie do minivana, ale wobec nie najlepszych wyników sprzedaży, druga generacja Mazdy 2 została zaprojektowana bardziej w stylu typowego samochodu miejskiego. Model do II generacji powstawał w kooperacji z Fordem, trzecia generacja natomiast, debiutująca na rynku w roku 2015, to pierwszy owoc porozumienia z Toyotą. Mazda 2 otrzymała tytuł World Car of the Year w roku 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Z dużym przekonaniem mogę powiedzieć, że właśnie zobaczyliśmy najładniejsze obecnie auto w segmencie B. Ideał jeśli chodzi o proporcje tego wszystkiego, z czego powinien składać się mały miejski samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyka nowych Mazd to najlepsze, co przydarzyło się tej marce od czasu… Sam nie wiem – debiutu modelu 626? Reszta jest oczywista – czy „Dwójka” z takim designem mogłaby być brzydkim autem? A czy Beckhamowie mogą mieć brzydkie dzieci? ~Luzacjusz

Mazda 2 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Mazda 2 II

Liczba ocen: 67
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Khad
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.3 86KM 63kW
Bardzo przyzwoite auto, mam je od nowości, już 5 lat. Obecnie jeździ nim żona i mówi, że nie zamieniłaby na nic innego. Do dziś jeździ bezusterkowo, na początku eksploatacji były małe zgrzyty, które udało się usunąć na gwarancji. Był to świszczący nawiew (zamontowano jakąś osłonę żeby liście nie wpadały) oraz falowanie obrotów na niskich obrotach (usunięto nagary). Wadą jest spore spalanie na trasie przy prędkościach rzędu 150-180 km/h oraz konieczność częstej wymiany żarówek. Dodatkowo po około 3 latach silnik zaczął brać sporo oleju. Zarzuty miałbym do ASO Mazda (Wrocław) ponieważ klient jest traktowany jak król gdy chce coś kupić, ale gdy przychodzi do napraw na gwarancji - jest traktowany o wiele gorzej i musi się ścierać z jakimś panem od serwisu, który zazwyczaj na wszystko ma wytłumaczenie, zanim dostanie się do mechanika. Małą wadą jest konieczność częstej wymiany żarówek H4, nawet te najdroższe żyją krótko oraz słabo wykonany kluczyk, który muszę wymienić, ponieważ obudowa już ledwo żyje, pilot od alarmu przestał działać, a wymiana baterii grozi wyłamaniem plastikowego bolca i konieczności klejenia kluczyka. Podobno koszt takiej wymiany w ASO to jakieś 600 zł - niebawem się dowiem więcej. Sprzęgło wymieniliśmy przy około 70 tys. km, ale podejrzewam, że duże przełożenie na to miał styl jazdy żony oraz jeżdżenie w butach z obcasem. Ogólnie auto świetne do miasta, silniki benzynowe japońskie i można do nich lać dosłownie wszystko. Ilość plastiku w środku jest chyba standardem w autach azjatyckich. Myślę, że jeszcze z 5 kolejnych lat z nami zostanie. Polecam do miasta, na trasy niekoniecznie.
4,8
~Marek
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
Kupiłem samochód dla firmy, bo potrzebowałem taki. Miał to być mały samochód z silnikiem benzynowym bez dopalaczy, czli turbo itp. Nie chciałem diesla, były dwa i po przebiegu 50 tyś zaczeły się psuć, do tego stopnia, że silnik w jednym został wymieniony.Przez dwa lata mazdą jeździło nią 5 osób. Przejechała już 114 tyś.km i poza płynami i klockami nic się nie zepsuło. Teraz, gdy przekonałem się, że japońskie są bezawaryjne z pewnością kupię je ponownie. Jestem bardzo mile zaskoczony ile ta mazda wytrzymała z iloma osobami miała do czynienia i jak do tej pory nie daje za wygraną. Świetne auto. Jestem naprawdę zaskoczony, gdyż samochód tyle kilometrów bez najmniejszej awarii pokonał. Pora zmienić na nowy, ale na pewno będzie to znów mazda 2.
4,7
~Olek
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
Rewelacyjny samochód nieskomplikowany, łatwy w obsłudze i łatwy w prowadzeniu. Światła automatyczne. Super wyposażenie (podgrzewane fotele, tempomat, klima, CD+6 głośników+ gniazdo aux, składane lusterka elekrycznie, wszystkie szyby elektryczne, lampy soczewkowe, spojlery itp.)Jestem zadowolony, bo świetnie mi się prowadzi ten samochód, świetnie wygląda jak dla mnie, jest małe i praktyczne, a przy tym dobrze przyspiesza. Wadą są niskoprofilowane opony, które nie nadają się na nasze drogie( polecam zamianę na 15\" o wiele lepiej i komfortowo się jeździ).Fajne jest to, że można dokupić cały panel, którym można zastąpić marnie grające radio, na radio 1din lub 2din i można zmienić głośniki, ja tak zrobiłem i teraz to gra ( radio kenwood + wzmacniacz hertz + głośniki hertza + subwoofer hertz i teraz mam prawdziwe car audio). Jestem troszkę maniakiem car audio, a te fabryczne to słabo gra, ale rozwiązanie rewelacyjne. Dokupiłem również podłokietnik (rewelacja) i pokrywę na ten otwarty schowek,polecam, bo nie słychać jak się przedmioty w schowku tłuczą. Mazda produkowana tylko w Japoni, dlatego części są dobrze spasowane i nie psują się, tak też jest w moim przypadku. Jestem bardzo zadowolony.
Mazda 2 II