Szukaj

Informacje o Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID

Lata produkcji: 2020 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia
Kię Ceed trzeciej generacji zbudowano na nowej platformie podłogowej „K2”, co sprawiło, że w porównaniu do poprzedniej generacji modelu samochód jest o 20 mm szerszy oraz 23 mm niższy. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 2.650 mm. Zwis przedni został skrócony o 20 mm (do 880 mm), tylny natomiast wydłużono o tyle samo (do 780 mm). Nowa platforma podłogowa sprawiła też, że przestronniejsze jest nie tylko wnętrze nowego modelu, ale także bagażnik, którego gabaryty zwiększyły się teraz do 395 litrów. Nowa Kia Ceed zapewnia podróżującym więcej miejsca nad głową oraz większą szerokość na poziomie ramion, a kierowcy – niższą pozycję za kierownicą. Wraz z debiutem Ceeda III zmieniona została jego nazwa, z której zniknął apostrof występujący w dwóch poprzednich wcieleniach kompaktowej Kii (Cee'd).
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4605 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1559 mm
Rozstaw kół - tył 1567 mm
Zwis przedni 885 mm
Zwis tylny 1070 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1506 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 437 l
Średnie spalanie dla Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID
3,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,3
Kia Ceed III
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Wpisując 0,0 min. uwzględniłem to że codziennie dojeżdżam do pracy 44km, w jedną stronę. Ładuje w nocy w domu i w pracy za free. Miesięcznie 2500km bezemisyjnie. Tankuje tylko jak jadę do Polski, trasa 900km i tu właśnie te 5,7 Z mojego punktu i sposobu użytkowania, ten zakup to dobra decyzja. Spalanie w trasie jak dobry diesel...jak czytam artykuły o spalaniu 8L to zastanawiam się jak.... ? Nie wiem jak inne marki aut, ale mi nigdy nie udało się rozładować baterii do 0% silnik bez turbo nie powala, ale z odrobiną energii która zawsze jest, robi robotę... Kupując pług in liczyłem na oszczędności a nie na wyścigi, Pozdrawiam
4,3
Kia Ceed III
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Auto ładowane codziennie dzięki czemu średnie spalanie mam na poziomie 2,8l po przejechaniu 2500 km. Myślę że latem spalanie będzie jeszcze niższe. W trybie czysto elektrycznym robię około 45 km że średnia prędkością około 70 km/h. Przy prędkości ponad 90 km zasięg szybko maleje. Natomiast w mieście jest super. W trybie hybrydy max średnie spalanie miałem 6l przy jeździe 120km/h czyli całkiem spoko. Auto na samym prądzie jest dość słabe (silnik EV ma tylko 60km),w trybie hybrydy jeździ poprawnie ale jest zauważalny tryb Eco, w trybie sport czuć już moment obrotowy i 141 km. Do spokojnej rodzinnej jazdy mi wystarczy. Ważne aby auto częsty ładować, ja np ładuje w nocy i staram się w pracy, dzięki temu 90 % tras pokonuje na prądzie. Najszybciej można ładować na słupkach - około 3,5 h. Z gniazdka domowego 4-5 h w opcji najszybszego ładowania. Można ustawić zmniejszona moc ładowania do minimum wtedy ładowanie trwa 9h , wg opinii użytkowników takie ładowanie wpływa pozytywnie na żywność baterii. Nie jest to Tesla z potężnym przyspieszeniem ale jedna rzecz mają wspólną, ciszę podczas jazdy na prądzie dla mnie wspaniałe uczucie!
2,8
Kia Ceed III
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Żadna z tabel nie pozwala uwzględnić że w miesiącu na dystansie 2500km, nie zużywam grama benzyny.

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 28
"chrupanie" pedału sprzęgła
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW 2018-2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 2
Wadliwa plastikowa tulejka pedału sprzegła. 2 auta po przejechaniu ok. 5k km w obu zaczeło sie to samo - czyli przy wciskaniu sprzegla spręzyna przeskakuje przez tulejke wydajac dzwiek "chrupania" i powoduje to wyczuwalny opor na sprzegle, poza tym irytuje bo pierwszy serwis (W-wa Połczyńska: Kierownik serwisu "musi się wytrzeć" - wiecej tam nie wróciłem), drugi serwis olał usterkę. Nie wplywa to na prace ukladu a le strasznie wk... kiedy przy każdym wciśnięciu sprzęgła słychać strzelanie sprężyny, czasami jest obecne przez 500 km, a przez następne 500 znika... Irytacja pozostaje :(
2 komentarze
Drgania silnika
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • układ napędowy
  • 39 tys. km
W trakcie trasy (ok. 60 km) w połowie drogi przy rozgrzanym już silniku, wystąpiły drgania przy dodawaniu gazu i brakowało mocy. W mniejszym stopniu objawy były odczuwalne przy przełączeniu skrzyni biegów w tryb Sport. Jak już dojechałem na miejsce, to zostawiłem auto na parkingu i po ok. 1 godzinie wróciłem do auta. Od odpalenia, przez całą drogę powrotną problem już nie wystąpił, silnik pracował normalnie, równo (powrót w trybie Normal). Jestem umówiony na wizytę w ASO w celu diagnostyki. Ale poza tą jedną sytuacją kilka dni temu problem się już nie powtórzył.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Problem z oświetleniem zewnętrznym
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • nadwozie
  • 15 tys. km
Mam problem z oświetleniem zewnętrznym a dokładnie co jakiś czas nie działa jeden reflektor z przodu i jedna lampa pozycyjna z tyłu. Dodatkowo kierunkowskaz miga bardzo szybko. Na desce rozdzielczej informacja: "Sprawdź kierunkowskazy" lub "Sprawdź reflektory (światła mijania)" Na serwisie raz zrobili aktualizację oprogramowania (pomogło na miesiąc), ostatnio był lutowany jakiś kabel przy haku holowniczym (po tygodniu problem się ponowił, na razie na kilkanaście sekund ale już kilka razy). Jak jadę na serwis oczywiście usterka nie występuje a na komputerze nic nie widzą.. Czy ktoś miał może podobne problemy? Dziękuję.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID