Szukaj

Informacje o Hyundai Accent I Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW 1995-1999

Lata produkcji: 1995 – 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Accenta pojawiła się w sprzedaży w 1995 roku. Zastąpił on wysłużony i krytykowany model Pony. Pod nazwą Pony sprzedawano go początkowo na niektórych rynkach (np. we Francji). W Stanach Zjednoczonych, Holandii i Australii Accent nosił nazwę Excel. W porównaniu do Pony’ego, okazał się on dużo bardziej niezawodnym samochodem, wyróżniał się również znacznie nowocześniejszą sylwetką. Produkcja Accenta I zakończyła się w 2000 roku.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1995 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1341 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~gaaad
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
Auto mnie bardzo pozytywnie zaskoczylo. Dostałem je za darmo i miałem nim jezdzic max 1 miesiac, az sie nie rozsypie. Myslałem ze stanie to sie bardzo szybko, poniewaz odebralem je cale brudne, porysowane, i z pajakami wewnatrz. No i skoro nic mnie ono nie kosztowało, to zaczelem \\\"dożynki\\\". Dodam ze mialem wtedy 20lat, wiec wyprawialem tym autem rozne dziwne rzeczy. Jedno jest pewne nie oszczedzalem go. Pierwsze wrazenie bylo bardzo pozytywne, bo auto bardzo lekkie i te jego kilka konikow bardzo dobrze ciagnely go na przod jak na takiego trupa. Jezdzilem nim wszedzie, po drogach nieutwardzonych, po polach, po krzakach, po blocie (zakopal sie porzadnie) - wszedzie. Deptalem nim ciagle na max i po 2 miesiacach zaczelo mnie irytowac, ze ten trup niechce sie rozleciec. Jedyne co zrobilem \\\"zrobic\\\" to zepsoc linke od el.szyby i wyrwac klamke od srodka, ale silnik i zawieszenie niechcialo polec. 6 miesiecy od zakupu wymienilem hamulce, ktore sa jedyna wada tego autka i zrobilem mu sciezke diagnostyczna. Bylem pewny, ze mechanik zlapie sie za glowe, ale powiedzial ze stan dobry, nic do wymiany. I za glowe zlapalem sie Ja. Pozniej przyszla zima i szaleńst ciąg dalszy. Pilowalem go na lodzie, rozjezdzalem balwany ;] (stracil wtedy blotnik) robil za tarcze w wojnie na sniezki :D. Ale jezdzil. Po roku sprzedalem go starszemu panu za 1300pln. Teraz jezdze BmwE36Coupe, ale jak kiedys znowu niebede mial auta, a bede mial maly budzet, to napewno kupie te autko. 100% Świetny wybór... Dodam tylko, ze umiescilem ten komentarz w wersjach silnikowych 1,3gls60km i 1,3gls75km bo niewiem ktor wersje mialem i ze wszystko co napisalem to 100% prawda. Szczerze polesam. W razie pytan prosze pisac mirek.gad@wp.pl
4,1
~menua1@wp.pl
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
kupiłem accenta z 1998 roku pełna wersje ABS ,elektryczne szyby , central zamek ,auto alarm ,2 poduszki , dodatkowo było świeżo po przeglądzie nowe tarcze i klocki , dostałem komplet opon zimowych . rzeczy które musiałem w nim zrobić to oddać do lakiernika zeby pomalował dwa tylne błotniki i maskę bo była porysowana koszt 800zł za auto zapłaciłem 3500zł Moim zdaniem za taka cenę z takim wyposazeniem kupić auto innej marki które daje tyle frajdy z jazdy jest nie zawodne ekonomiczne a ceny sa bardzo tanie (filtr oleju 12zl) jest nie możliwe bynajmniej ja nie kupil bym żadnego zajechanego vw czy jakiegoś peugeota
3,6
~btn
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
Ogólnie auto bardzo dobre, tanie w utrzymaniu i eksploatacji oraz zakupie. Przy regularnym serwisowaniu bedzie służyć długo. Idealne dla osób które rozpoczynają karierę za kierownicą jak i dla osób które cenią sobie prostote i komfort za małą cene.
Średnie spalanie dla Hyundai Accent I Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW 1995-1999
6,9
l/100 km
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
hyundai accent 1.3 12v 75KM, mam ten samochód od trzech lat(zrobiłem nim 46tyś km), na trasie nigdy mnie nie zawiódł, ale żeby był bezawaryjny to gruba przesada, spalanie znośne, ale szaleć nie ma czym. ceny części... no cóż wachacz 120zł, bęben 120 zł, klocki 100zł, amortyzator tył kagera 307 zł, przegub 200zł, osłona drążka kierowniczego 20 zł,końcówki drążka kierowniczego 2 szt. 85 zł,drążek kierowniczy 45 zł, łacznik stabilizatora 35zł, bendiks rozrusznika 50 zł,tulejki wachacza tył 4 szt 84 zł, kpl uszczelek głowicy 203zł, zawór wydechowy 4 szt 116zł, pierscienie kpl 255 zł,uszczelka pokrywy zaworów 35 zł,popychacz 49zł,no ale to nie jest salonówka i jeszcze ciekawostka napinacz z rolką do paska klimatyzacji w japancarsie 407 zł!!!
6,9
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
Rewelacyjne spalanie. Zimą w mrozy 30stopniowe pali 9l, latem w mieście 6,5-7 litrów, autostrada 150+ daje spalanie ok. 7,5-8 litrów. Jest niekwestionowanym mistrzem benzyny jeśli chodzi o długie trasy - przy moim stylu jazdy 5,5 litra, w rękach mojego o
7,4
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
Tak jak przystalo na stara konstrukcje silnika. Jesli sie nie docisnie pali 6,5 w innym przypadku (z klima) pali nawet 8,5 na trasie. W miescie ostatnio podczas upalu 9-10l/100. Przynajmniej plastiki nie trzeszcza (czym bylem mile zaskoczony).

Usterki Hyundai Accent I

Liczba wpisów: 16
Hyundai Accent I Sedan