Szukaj

Informacje o Hyundai Accent I

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Accenta pojawiła się w sprzedaży w 1995 roku. Zastąpił on wysłużony i krytykowany model Pony. Pod nazwą Pony sprzedawano go początkowo na niektórych rynkach (np. we Francji). W Stanach Zjednoczonych, Holandii i Australii Accent nosił nazwę Excel. W porównaniu do Pony’ego, okazał się on dużo bardziej niezawodnym samochodem, wyróżniał się również znacznie nowocześniejszą sylwetką. Produkcja Accenta I zakończyła się w 2000 roku.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz

Hyundai Accent I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai Accent I

Liczba ocen: 284
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,7
~Galicjusz
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Auto w rodzinie od 1997, jeżdżę nim od kiedy mam prawo jazdy z przerwami na inne samochody. Wersja bez wspomagania, klimy i ABS, nie wspominając już o poduszkach powietrznych i isofixach. Auto dla twardziela lub wariata. Żona nie chce do niego wsiadać ale już kilka razy holowałem nim jej auta. W nowym modelu nie było nawet radia ani zegarka. Pojazd prosty jak drut, pod maską prawnie nic nie ma, ręką sięgam wszędzie, większość napraw można zrobić samemu nie obawiając się że coś się zepsuje bo już nawet nie szkoda. Części i zamienniki tanie że aż śmiech. Zwrotna bestia i wszędzie się zmieści, auto wiele wybacza, Wiele części oryginalnych nadal się ładnie kręci. niestety oprócz wymienionych zalet ruda nie chce się wyprowadzić, szyby korbotronik bez interwencji zewnętrznej się nie domykają, przy prędkości 100 km/h jest głośno jak w odkurzaczu, szybciej już nie jeżdżę bo się boję. Pije olej ale tak to silnik nie do zdarcia, zawieszenie stuka i puka nawet po wymianie wszystkiego co przyjdzie do głowy. Tak naprawdę to sam nie wiem czemu nadal nim jeżdżę... ale nikomu go nie sprzedam. No i oczywiście instalacja LPG to MUST HAVE! Spalanie podtlenku biedy jest na poziomie zużycia benzyny więc koszt jazdy jest porównywalny do semestralnego biletu dla studenta.
3,6
~Rafał Kunicki
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Jeśli mówimy o samochodzie, które ma być pierwszym w "karierze" kierowcy, tak jak to było w moim przypadku to będzie to dobry wybór. Silnik nie do uwalenia, zawieszenie też dawało wielokrotnie radę, wybacza ogrom błędów, łapy się wyrobią, bo brak wspomagania. Karoseria i tak jest chyba z kartonu, więc nic nie grozi, gdy się lekko otrze o jakiś chodnik czy mur. Mało pali, przy prędkości 120 km/h nie usłyszysz swojego pasażera, a uszczelki w szybach dodatkowo to zadanie utrudnią. Mimo to kocham to auto za to jakie było ;)
4,3
~Marecki
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Super auto dla dwóch osób. hyundai popisał się dobrym wykończeniem i rewelacyjną mechaniką auta. W niewielkim aucie zastosowano bardzo wydajny silnik, przy czym pozostał on oszczędny i niezawodny. Autko posiada bardzo pojemny bagażnik, w którym niejednokrotnie zmieściły się rzeczy pięciu osób jadących pod namioty. Wnętrze jest dość spartańskie, ale przestronne. Zawieszenie stosunkowo wytrzymałe, elektronika bez zakłóceń, brak poważnych usterek. Po 17 latach auto zaczęło lekko pić olej. Jeśli zadbasz o ten samochód, to można nim jeździć dopóki nie skończy się paliwo.
Średnie spalanie dla Hyundai Accent I
6,7 – 7,8
l/100 km
7,6 – 10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Jestem studentem i dlatego auto z LPG to dla mnie doskonałe rozwiązanie. Samochód mam już prawie rok i jestem jego trzecim właścicielem, obecnie ma 143 tys. W momencie zakupu od zaufanej osoby miał tylko 138 tys. Nieźle jak na 14 lat :D. Staram się nie "deptać" w Hyundaika jak osioł, ale w mieście swoje zje. Pewnie dlatego, że ciągle sygnalizacja świetlna i korki. Na trasie Poznań - Złotoryja - Poznań zanotowałem moim zdaniem bardzo dobry wynik na poziomie 7,5 litra. Prędkość od 70 km/h do 110 km/h - w miarę żwawo i z głową :). Być może wynik był tak dobry ponieważ dzień przed trasą wymieniony został filtr fazy lotnej. Co do napraw: części tanie i pasują od innych modeli, wymiany robione na bieżąco. Chciałbym przejechać swoim Hyundaiem do 200 tys km. Jest na prawdę wdzięcznym samochodem...
7,9
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 75KM 55kW
Na trasie(pow100km) zejść poniżej 6 litrów to nie problem! Zanotowałem najniższe zużycie paliwa 5,8 ale niżej na pewno da się zejść - auto pali najmniej przy jeździe ok 80km/h. W mieście zimą odległości od 1000m-3000m pali DUŻO!!! Spalanie wtedy przekracza 10l/100km-nie jest to dużo jak na takie warunki (na zbiorniku ok 300km). Części tanie. Mam problem od dwóch lat z uszczelką pod kol ssącym za każdym razem ją wypluje - pewnie trzeba splanować. Auto praktyczne(5DRZWI), niezawodne, zawieszenie bardzo trwałe jak i silnik.
6,7
Hyundai Accent I
Sedan 1.5 i 88KM 65kW
Na zużycie paliwa nie ma co narzekać, samochód pali najwyżej 7 litrów na setkę w ruchu mieszanym, nawet z włączoną klimą (w mieście około 8, na trasie można zejść gdzieś do 5,5). Przegląd robiłem u zaprzyjaźnionego mechanika, więc ze mnie nie zdzierał, a co do cen części... No, tu jest gorzej, zwłaszcza jeśli chcemy kupić nowe w serwisie. 1400 zł za pompkę do wspomagania - chyba kogoś pop... Zamienniki w sklepach są znacznie tańsze, ale rzadko kiedy dostępne od ręki. W sumie jednak auto nie jest drogie w eksploatacji, rzadko się psuje.

Usterki Hyundai Accent I

Liczba wpisów: 16
Hyundai Accent I