Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4294 mm
Szerokość 1772 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2019 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Prześwit 170 mm
Prześwit 4x4 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1026 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 453 l
Maksymalna ładowność 549 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto które kupiłem 9 lat temu i wybaczam mu wszystkie minusy bo plusów na więcej. Dopiero po 9 latach jak wymieniłem akumulator zrozumiałem że honda wstawiła zbyt kiepski i trzeba już było wymienić wcześniej. Z plusów to pojemność i wygoda . Już przy pierwszym przeglądzie diagnosta nie dowierzał że takie małe gabarytowo auto może mieć tyle miejsca z tyłu i tak duży bagażnik. Podnoszone tylne siedzenia to niesamowita przestrzeń do wykorzystania w razie potrzeby. Hondy się nie sprzedaję tylko jeździ do oporu bo mam przejechane 175 tys i średnie zużycie 5,5 i na razie spokój. Aby komputer pokazał spalanie 8 trzeba jechać 180 co sprawdziłem tam gdzie tak można . Podoba mi się nowa CR V ale jej szerokość z lusterkami to 215 - nie na parkingi u nas ..
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
4,9
~Jarek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
To pierwsza Honda którą użytkuję. Przez kilkanaście lat wcześniej jeździłem Peugeotami, 207SW i 3008 - obydwa 1,6hdi i 107 w benzynie. Od dawna przyglądałem się tej wersji, po prostu mi się podoba, dlatego zdecydowałem się na jej kupno. Zdawałem sobie sprawę, że silnik 1,5 o mocy 130km nie będzie demonem mocy i przyspieszenia, ale nastawiałem się bardziej na oszczędnosc z uwagi na dojazdy do pracy. Po przejechaniu ponad 5000km, faktycznie spalanie tego auta na bazie wyników z tankowania to 5,5 do 5,7 l/100km, w zależności od stylu jazdy. Jeżli ktośc chce poszaleć to niestety musi wybrać mocniejszy silnik, dla mnie ten jest wystarczający. Wygodna pozycja za kierownicą, funkcjonalne rozmieszczenie sterowania urządzeniami, dobra widoczność, dużo miejsca w środku, zarówno z przodu, jak i z tyłu, duży bagażnik. Funkcjonalne składanie tylnych siedzeń, to powoduje, że auto jest bardzo użytkowe, zarówno w mieście na zakupy, jak i w dalsze trasy. Chorwacja czeka, zobaczę jak się sprawdzi, jestem dobrej myśli.
Średnie spalanie dla Honda HR-V II SUV
6,3
l/100 km
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Na początku było pięknie. Niskie spalanie, nie przekraczające 6,0 litra na setkę. A teraz -w porównaniu do raportów innych właścicieli H-RV, to moja hAnia pali jak smok!!! Żeby było jasne - nie mam absolutnie ciężkiej prawej nogi, owszem, czasem trzeba przycisnąć, ale generalnie staram się jeździć ekonomicznie - mam zresztą włączone to Eco w aucie. Mimo to, moje wizyty na stacji są naprawdę bolesne. Troszkę może tłumaczy fakt, że mniej więcej połowa każdego dystansu, to krótkie odcinki, a może trzeba jakoś wyregulować silnik? W każdym razie, liczyłem na niższe spalanie.
5,2
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Średnie spalanie na odcinkach 13 km. Jednorazowo, do i z pracy,podmiejskie drogi 5.6 litra, po przejechaniu 1600 km,jeżdżę dość spokojnie ale z klimatyzacja, radiem światłami.Moze spalić 4 l a może i 8 zależy jak kto jeździ.
6,1
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
samochód oszczędny pod względem zużycia paliwa , normalna jazda zgodnie z KD. Ostatnio maj 2021 zaskoczył niskim spalaniem na trasie Łuków , s 17 , dk 50 , a2 do Goliny , s11 , a2 , s5 w Poznaniu , do Skwierzyny starą dk2 potem s3 do Szczecina , prędkości jak zalecane 90 / 125-140 km/h zależy jaka droga . Spalanie 5,7 l / 100 km

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 15
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Honda HR-V II SUV