Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4294 mm
Szerokość 1772 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2019 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Prześwit 170 mm
Prześwit 4x4 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1026 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 453 l
Maksymalna ładowność 549 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~HR-V
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Po ponad roku mogę polecić z czystym sumieniem. Szukałem i kupiłem wersję najbogatszą, Executive - wszystkomajaca. Doprawdy, nic więcej nie potrzeba. Matrycowe światła led, czujniki zmierzchu i wycieraczek. Kamera na wstecznym więc z widocznością nie ma problemów. Auto bardzo oszczędne i niezawodne. Pali poniżej 6L/100 przy normalnej jeździe a na autostradzie 6,5. Kupa miejsca w środku i spory jak na SUV a bagażnik. Żadnych problemów z silnikiem ani skrzynią ( manual) ltrzeba tylko co 90tys zmienić olej w skrzyni. Automaty są delikatne jak powiedział znajomy mechanik z ASO - to skrzynia Aisin - zdarzają się awarie łożysk, naprawa … lepiej nie pytaj) dlatego kupiłem manual.
4,9
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto które kupiłem 9 lat temu i wybaczam mu wszystkie minusy bo plusów na więcej. Dopiero po 9 latach jak wymieniłem akumulator zrozumiałem że honda wstawiła zbyt kiepski i trzeba już było wymienić wcześniej. Z plusów to pojemność i wygoda . Już przy pierwszym przeglądzie diagnosta nie dowierzał że takie małe gabarytowo auto może mieć tyle miejsca z tyłu i tak duży bagażnik. Podnoszone tylne siedzenia to niesamowita przestrzeń do wykorzystania w razie potrzeby. Hondy się nie sprzedaję tylko jeździ do oporu bo mam przejechane 175 tys i średnie zużycie 5,5 i na razie spokój. Aby komputer pokazał spalanie 8 trzeba jechać 180 co sprawdziłem tam gdzie tak można . Podoba mi się nowa CR V ale jej szerokość z lusterkami to 215 - nie na parkingi u nas ..
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
Średnie spalanie dla Honda HR-V II SUV
6,3
l/100 km
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Na początku było pięknie. Niskie spalanie, nie przekraczające 6,0 litra na setkę. A teraz -w porównaniu do raportów innych właścicieli H-RV, to moja hAnia pali jak smok!!! Żeby było jasne - nie mam absolutnie ciężkiej prawej nogi, owszem, czasem trzeba przycisnąć, ale generalnie staram się jeździć ekonomicznie - mam zresztą włączone to Eco w aucie. Mimo to, moje wizyty na stacji są naprawdę bolesne. Troszkę może tłumaczy fakt, że mniej więcej połowa każdego dystansu, to krótkie odcinki, a może trzeba jakoś wyregulować silnik? W każdym razie, liczyłem na niższe spalanie.
5,2
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Średnie spalanie na odcinkach 13 km. Jednorazowo, do i z pracy,podmiejskie drogi 5.6 litra, po przejechaniu 1600 km,jeżdżę dość spokojnie ale z klimatyzacja, radiem światłami.Moze spalić 4 l a może i 8 zależy jak kto jeździ.
6,1
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
samochód oszczędny pod względem zużycia paliwa , normalna jazda zgodnie z KD. Ostatnio maj 2021 zaskoczył niskim spalaniem na trasie Łuków , s 17 , dk 50 , a2 do Goliny , s11 , a2 , s5 w Poznaniu , do Skwierzyny starą dk2 potem s3 do Szczecina , prędkości jak zalecane 90 / 125-140 km/h zależy jaka droga . Spalanie 5,7 l / 100 km

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 16
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Honda HR-V II SUV