Szukaj

Informacje o Honda Civic

Lata produkcji: 1972 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Honda Civic to produkowany od roku 1972 model niższej klasy średniej (segment C), będący następcą serii N360/N600 i Z360/Z600, najpierw, do szóstej generacji, jako subkompakt, a od roku 200 jako pełnoprawny kompakt. Honda Civic jest największym sukcesem rynkowym japońskiej marki – wyprodukowano go w liczbie 24 milionów egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się aut w historii motoryzacji. Do dnia dzisiejszego wypuszczono dziesięć generacji modelu, z czego ostatnia pojawiła się w roku 2017 (wersja hatchback; odmiany sedan i coupe pojawiły się na rynku w 2016 roku). Samochód na całym świecie był laureatem dziesiątek nagród (m.in. Samochód Roku na pięciu kontynentach).
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Civic

Liczba ocen: 4 291
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Civic
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
Samochód ogółowo bardzo dobrze się prowadzi i pewnie się nim jedzie, niestety wygłuszenie samochodu jest zrobione z cienkiej maty wygłuszającej przez co jazda w deszczu, gdy odbija się woda od nadkoli, bez radia jest nie do wytrzymania. Ogólnie jest to też ku odejściu od stereotypu mało rdzewiejący egzemplarz, oczywiście jakieś małe oznaki się pojawiają, ale po tylu latach można mu wybaczyć. Niestety silnik TRAGEDIA, podatny na kosztowną awaryjność która może skończyć się remontem silnika, najlepiej wtedy zrobić swap na D16V1 ewentualnie na K20 dla grubszych portfeli gdyż jest wtedy potrzebna przeróbka całej komory silnika, wózka itd, a moje aktualne już 1.6 pasuje idealnie w miejsce starego i nic nie trzeba przerabiać silnik plug&play
4,9
~Michał
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Najlepszy kompakt na rynku. Auto dla tych którzy wymagają super prowadzenia , osiągi z skrzynia CVt w cywilnym modelu na bardzo dobrym poziomie . Civic X po prostu nie jest nudnym autem jak dla porownania wszystkie cywilne kompakty Vaga (jeździłem dla porównania a3 z 1.5 to prowadzi się do Civica jak polonez nawet nie ma co porównywać ). Civic X nie udaje czegoś czym nie jest.Najbardziej mile jest spalanie ,które naprawdę nawet przy agresywnej jeździe nie powala. Jedyny minus dla mnie tapicerka mogła by być trochę lepsza ,chociaż w XI już zaszła na duży plus zmiana. Auto dla kierowców którzy cenią sobie perfekcyjne prowadzenie , niezłe osiągi i niezawodność (oprócz klimy która naprawiali na gwarancji). Silnik 1.5T z CVt bajka. Kompaktowy cywilny król lewego pasa ;)
4,6
~AdiHonda
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogolna ocena samochodu to 4+ / -5. Na wstepie powiem ze jestem fanem marki Honda i to jest juz 6-sty pojazd z tej stajni.. ale postaram sie byc jak najbardziej obiektywny :). No wiec zacznijmy od wygladu ktory uwazam za jeden z najlepszych w 50 -letniej historii Civica, zadziorny wyglad (posiadam wersje Sport) fajne proporcje. Nie rozumiem stwierdzen ze wyglad jest kontrowersyjny, troche przekombinowany ale przynajmniej jakis. Jesli chodzi o wnetrze wg mnie jest ok, nie ma nie wiadomo jakich fajerwerkow, nawet uznalbym je za stonowane w porownaniu z UFO VIII gena. Jakosc spasowania jest solidna, nie odstaje od segmentu, a przestrzen jaka oferuje w srodku powiem tak: blizej mu do Octavii niz do Golfa. Wisienka na torcie jest to jak to auto jezdzi. Ten aspekt nadrabia wszelkie niedociagniecia jakie to auto ma, nie oszukujmy sie, nie ma takiego auta ktore jest idealne. Skrzynia manualna typowa Honda... klik klik, precyzyjna szybka i bardzo dobrze skrojana pod silnik 1.5 turbo... i wlasnie to serducho jest chyba najlepszym w tym calym samochodzie. 182 KM na papierze nie powala ale mam wrazenie ze tych konikow jest tam wiecej niz pisza na ulotkach. Bardzo elastyczny, ekonomiczny jesli ktos ma duuuuuze samozaparcie z operowaniem gazu, robiacy setke w okololicach 7,7 sekundy (mierzone) oraz bardzo bezposredni uklad kierowniczy z naprawde swietnym zawieszeniem laczacym sport z komfortem daje... idealne auto dla kogos kto lubi czerpac przyjemnosc z kazdego kilometra jazdy. NO a teraz o minusach... ekran glowny dziala wolno (jego najwiekszym plusem jest to ze ma Android Auto i Apple Carplay wtedy jest ok), brak kola dojazdowego, schowek przed pasazerem nie jest klimatyzowany, lakier zbiera rysy tak jak wszystkie poprzednie hondy, wycieraczki w trybie auto dziaja czasem jak im sie chce i.... to by bylo na tyle. Spalanie ogolnie: miasto lekka noga mozna sie wyrobic w okolicach 7-7,5 litra, ciezka noga moja najgorszy wynik to okolo 9,5-10 litrow, trasa eco driving ponizej 5 litrow ale nie wiem komu by starczylo cierpliwoci. Normalna jada autostradowa okolo 6-6,5 litra (personal best 5,7).Tak wiec podsumowujac samochod dla ludzi ktorzy po prostu lubia i czerpia przyjemnosc z jazdy + potrafia przymknac oko na niektore niedociagniecia. Z gory przepraszam za brak Polskich znakow (klawiatura/soft ENG) :) wiecej info w podkategoriach, milego czytania. Pozdro

Usterki Honda Civic

Liczba wpisów: 250
Elektryka
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Żarówki, problem ze stykami, palące się często razem z bezpiecznikami, dziś przy -7 otwarła mi się szyba i nie reaguje.. pada śnieg, trzeba było zabezpieczyć na szybko drzwi.. klima przestała działać, podświetlanie pokręteł nawiewu. W wydechu dziura, rdza na karoseri, zwłaszcza tylna klapa.. I zacinająca się przy okazji. Dziś pociągłem za rączkę od przedniej maski, irwała się.. spryskiwacze przestały działać przy najgorszych możliwych warunkach... zawieszenie całe do roboty po 250000km. Trochę się zawiodłem, liczyłem na coś więcej od Japończyka.
Temperatura, obroty
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • silnik
  • 265 tys. km
Z reguły jeżdżę na gazie, problemów z samochodem jest sporo, z niewiadomych mi przyczyn temperatura skacze do czerwoności bez reguły, mogę jechać spokojnie przez 5 minut i się zagrzeje, a mogę jechać 2h i wszystko będzie okej. Dzieje sie to bardzo rzadko, mniej więcej raz na miesiąc. Często musze dolewać też płyn chłodniczy oraz olej. Ostatnio auto na gazie dziwnie wibruje, na postoju czuć to dużo bardziej, falują też wtedy obroty, na benzynie jest okej. Na zimnym silniku przy dodaniu gazu czasem reakcja jest po 2-3 sekundach. Sporadycznie zapali też się check engine z sondy, którą już wymieniałem.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
cylinder
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • układ napędowy
  • 45 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
civic 1.0 turbo , 3 lata jazdy przebieg 45 000 km i zatarty jeden z cylindrów spowodowany wadliwym paskiem rozrządu. koszt serwis hondy przedstawił na 28 000 pln i oczywiście odmówił wykonania naprawy na swój koszt. sprawa trafiła do sądu , po 1 roku sądowania wyrok honda musi naprawić na swój koszt auto albo zwrócić kwotę zakupu auta , zapłacić koszty sądowe oraz zastępstwo procesowe na koszt 11 000 pln. ze względu na inflancję wybrałem opcje naprawy auta i jego sprzedaż po wyżej cenie ALE TO JUZ MOJA OSTATNIA HONDA , HONDY NIGDY WIĘCEJ kupiłem sobie megane 1,3 / 140km i jezdzi sie duzo lepiel

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 146
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja zamontowana przy przebiegu 3,5 tys km. Po przejechaniu ponad 230 tysięcy km żadnych większych problemów, zero usterek. Utrata mocy niezauważalna. Średnie zużycie gazu 11 litrów. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnych szaleństw, zaś jazda mieszana około 40% miasto, 40% ruch pozamiejski (70-110 km/h), 20% autostrady (150-160 km/h). Zaznaczyć należy iż auto posiada...
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
5,0
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Spalanie tym wyższe, im większe są prędkości. Przy miejskich korkach i niskich prędkościach, spalanie porównywalne z benzyną (około 9l/100), przy prędkościach pozamiejskich (90-110 km/h bez korków) okolice 8l/100 (benzyna 6l), Przy dużych prędkościach autostradowych (140km/h +) około 12l/100, (benzyna poniżej 10). Lekka utrata mocy, poza tym bez jakichkolwiek problemów - jak...
Honda Civic