Szukaj

Informacje o Ford Transit Connect II

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Dostawcze
Zaprezentowany został po raz pierwszy w roku 2012, w Paryżu, podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej. Powstał na bazie platformy podłogowej Forda C-Max. Samochód wyróżniony został w styczniu 2014 roku tytułem Best In Class, przyznawanym przez Euro NCAP najbezpieczniejszym pojazdom minionego roku.
Powagosław
Ford spóźnił się z tym modelem o kilka lat. Transit Connect nie dogoni konkurencji, bo choć praktycznych zalet mu nie brakuje, wizualnie odstaje od europejskiej czołówki w tym segmencie. Ford zapomniał najwyraźniej, że dziś nawet dostawcze woły robocze muszą ładnie albo chociaż ciekawie wyglądać. ~Powagosław
Luzacjusz
Idealny wóz dla dostawcy pizzy, który spóźnia się o godzinę, przywozi małą margaritę zamiast dużej capricciosy i wmawia ci, że zamawiałeś zimną. Mówisz Transit Connect, myślisz zimna pizza. Na myśl o jednym i drugim mam nudności. ~Luzacjusz

Ford Transit Connect II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
3,6 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(52%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Autko bardzo zwinne i świetnie się prowadzi. Może nie jest demonem prędkości przy tej mocy, ale nadrabia to niezawodnością i znikomym apetytem na paliwo. Koszty eksploatacji to praktycznie tylko filtry i oleje, ostatnio wymieniłem klocki i to wszystko. Dodatkowo do tego modelu wszystko jest w super niskich cenach, komplet filtrów średniej klasy to 120 zł. Mam wersję z rozkładaną kanapą pasażera i jest to naprawdę świetne rozwiązanie szczególnie jak się jeździ samemu. Polecam każdemu kto potrzebuje małego taniego dostawczaka.
2,3
~Bartek.K.W.
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 100KM 74kW
Jednostka z rodzaju tych mniej udanych, dużo rzeczy niedopracowanych lub awaryjnych, może w kolejnych rocznikach lub generacjach coś poprawiono. Przy mocnej eksploatacji krótka żywotność. Samochód planowany chyba jako samochód roboczy, ale słabo spisuje się w tej roli. Jest dość duży, ale brak mu mocy i wytrzymałości. Może jako samochód rodzinny poradzi sobie lepiej. Nie aa bardzo nadaje się w długie trasy z uwagi na słaby zasięg. Duże spalanie i mały bak, czyli około 10l/100km i 40l baku, daje zasie maksymalnie do 400 km, w praktyce trzeba tankować prędzej. Jest tez mało wygodny i dość głośny przy większych prędkościach. W jeździe miejskiej jest trochę lepiej, ale bez szału, bardzo mało dynamiczny i słabo się manewruje.
1,3
~Szymon
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Samochód służbowy. Zaczynając od pozytywnych stron, to nic. Przechodząc do negatywnych to dosłownie wszystko. Największy minus to awaryjność i problem z serwisem (przynajmniej w moim przypadku - serwis). Najgorzej jest z silnikiem i zawieszeniem i w sumie z wszystkim. Ogólnie samochód jest bardzo niepraktyczny i koszmarnie się nim jeździ, w sumie to on ledwo jeździ bo silnik jest do niego za słaby. Dużo pali. Słaby zasięg, np. w trasie przy spalaniu 11 - 12l/100km i baku 40l, dla bezpieczeństwa maks co 300km trzeba tankować. W pracy flota więc na niektórych trasach jest problem dojechać od orlenu do orlenu. aha silnik padł przy 154 tys km, a gwarancja była do 150 tys km. Nie polecam i pozdrawiam.
Åšrednie spalanie dla Ford Transit Connect II
7,3
l/100 km
5,3 – 8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Auto w 90% wykorzystywane w mieście na krótkich dystansach, spalanie średnie około 10,5l na 100km . Przebieg około 121000 awarii brak. Wybór zdecydowanie lepszy niż diesel jeżeli auto wykorzystywane jest w miejskim ruchu... Pomimo w wyższego spalania brak awarii. Posiadamy również we flocie diesle i niestety DPF EGR etc. Generują wyższe koszty rok do roku w stosunku do spalania Eco boosta. Tak, że w przypadku wykorzystywania auta w mieście na krótkich dystansach ... Pomimo wyższego spalania silnik benzynowy jest zdecydowanie bardziej ekonomicznym wyborem.
6,7
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford z 2019 r. Bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Jazda pod wiatr to o 0,5 do 1,0 l benzyny większe spalanie. Nie mogę się nigdzie dowiedzieć ile wynosi pojemność zbiornika paliwa . W serwisie Ford raz podają 42 l albo 52 l a jeszcze innym razem to nawet 56 l. Tak to my Polski nie zbudujemy Panie Ford.
8,1
Ford Transit Connect II
VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW
Nie wiem czemu ale nie mogę wybrać silnika który mam w aucie a jest to 1.6 115 KM Auto pali nieziemskie ilości paliwa Mam ciężka mogę ale jeżdżąc wcześniej Berlingo uzyskiwałem wyniki do 7 l Przy fordzie ciężko mi zejść poniżej 8 Masakra
Ford Transit Connect II