Fiesta II debiutowała na rynku w roku 1983 i względem poprzedniczki wyróżniała się bardziej nowoczesną linią nadwozia (zmiany dotyczyły szczególnie przodu auta), jednak rozmiary samochodu prawie się nie zmieniły. Fiesta II, tak jak poprzedniczka odniosła sukces rynkowy, będąc przez kilka lat najchętniej w Europie kupowanym samochodem Forda (na tym tle wyróżniał się szczególnie rok 1987, jako wybitnie udany). W roku 1989 zakończono produkcję Fiesty, choć w niektórych krajach, jak np. Hiszpania, oferowano ją w salonach jeszcze w roku 1990.
czytaj więcej
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~Powagosław
Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~PowagosławŁyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
~Luzacjusz