Szukaj

Informacje o Ford Aerostar

Lata produkcji: 1986 – 1997
Segment: VANy

Ford Aerostar – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Ford Aerostar

Liczba ocen: 54
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,0
~wolfenstein_pl@hotmail.com
Ford Aerostar
Minivan 3.0 i V6 147KM 108kW
Słaba ekonomika szczególnie automat. W śnieżną pogodę nie daje się nim jeździć - cała masa jest na przedniej osi która grzęźnie a napędzany tyl powoduje jedynie ślizganie kółek. Pomimo wielkości mniej bezpieczny w wypadku niż w miare nowocześnie zaprojektowany sam. osob. - przeczytajcie dane amerykańskich testów zderzeniowych. Dostęp do silnika żaden - trzeba go wybudowywać z pojazdu prawie że do wymiany świec zapłonowych. Prowadzi się jak każdy hipernadsterowny pojazd ze żle rozłożoną masą, w połączeniu ze złą pogodą i średnim stanem technicznym hamulców "śmierć w oczach". Słabe punkty to klima, pompa wody i alternator.
4,2
~andyrudy@poczta.onet.pl
Ford Aerostar
Minivan 3.0 i V6 147KM 108kW
Jak na maleństwo przystało jest jedyne w swoim rodzaju, łużyło mi wiernie przez 3 latka, i to w pracy po kraju, no a teraz się nim pewnie golę. Bardzo bezpieczne, chyba lepiej niż Volvo ;)) ,sama rama i żadnych stref zgniotu! Za to 10pkt bym jeszcze przyznał. A jaka oszczendność na blachach! Każde autko ma inne życie a wienc wszystko zależy od egzemplaża i porzednich właścieli. Bardzo fajne do zabawy tuningowej, silniczek można wzmacniać albo przependzić kilka koników co i na benzynce się pozytywnie odbije a koszty tego niewielkie.
4,9
~killer@post.pl
Ford Aerostar
Minivan 4.0 V6 XL 155KM 114kW
Silnik 3.0 V6 może i trochę pali ( na trasie przy spokojnej jeździe tak do 120km/h i bez gwałtownych zrywów 10l/na 100 km w mieście przy dość ostrej jeździe po mieście nawet 16l/na 100km),ale biorąc pod uwagę to że samochody z silnikiem 1.1 potrafią palić też 12l/ na 100km to nie jest, aż tak dużo.Pozatym jest bezawaryjny trzeba dbać tylko o olej, filtry i płyny. Pozatym nie ma potrzeby tankować paliwa V-power bo i tak silnik ma odpowiednią moc. Długie potróże tym samochodem to sama przyjemność jest duży, komfortowy i wygodny.Spokojnie pomieści 7 osób + duży bagaż.Jeżdze Aerostarami od 1996 roku są to świetne auta.

Usterki Ford Aerostar

Liczba wpisów: 5
brak mocy
  • Ford Aerostar 3.0 EFI V6 XL 137KM 101kW 1993-1997
  • silnik
Witam, nie mogę sobie poradzić z moim Arkiem. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z brakiem mocy na wolnych obrotach, tzn w momencie przyspieszania samochód jest mułowaty i ciężko wchodzi w obroty ... na wysokich obrotach idzie jak strzała. Szwagier ma ten sam model i u niego bez problemu podczas ruszania zrywa oponki na asfalcie, u mnie natomiast nie ma o tym mowy ... sprawdzone i wymienione świece, przewody zapłonowe, kopułka z palcem, sprawdzony krokowy, położenia przepustnicy, podmieniony komputer i dalej nic :(
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
brak mocy
  • Ford Aerostar 3.0 EFI V6 XL 137KM 101kW 1993-1997
  • silnik
Witam, nie mogę sobie poradzić z moim Arkiem. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z brakiem mocy na wolnych obrotach, tzn w momencie przyspieszania samochód jest mułowaty i ciężko wchodzi w obroty ... na wysokich obrotach idzie jak strzała. Szwagier ma ten sam model i u niego bez problemu podczas ruszania zrywa oponki na asfalcie, u mnie natomiast nie ma o tym mowy ... sprawdzone i wymienione świece, przewody zapłonowe, kopułka z palcem, sprawdzony krokowy, położenia przepustnicy, podmieniony komputer i dalej nic :(
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Świece
  • Ford Aerostar 3.0 i V6 147KM 108kW 1986-1997
  • układ wtryskowy
błahy ale ni mam pojęcia jak wymienić kanału niedojdzie od góry ręce połamać idzie zdjąć koła dojdzie do 2 z prawej i lewej pozostają 2 świece od skrzynki biegów zapodajcie jakiś patent bo wymiękam
Oczekuje na rozwiązanie
Ford Aerostar