Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan oraz kości udowych kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom zabezpieczeń zostanie zapewniony pasażerom innych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model uzyskał maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, innych regionów ciała dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku szarpnięcia spowodowanego uderzeniem w tył pojazdu.
Na postawie wczytań, model uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach dynamicznych. W testach wpływu bocznego ochrona dzieci była odpowiednia. Zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała w kontakcie z elementami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, jednak informacje dostarczone kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej nie są wystarczające. Etykieta umieszczona w samochodzie jasno informuje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak w większości obszarów zapewniał dobrą ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski zapewniała w przeważającej mierze ochronę ocenioną jako słabą lub marginalną. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska oferowała dobrą ochronę. W przypadku obszarów mających szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była słaba.
Model wyposażony jest w elektroniczną kontrolę stabilności, która spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów, obejmujący wszystkie miejsca, oraz ogranicznik prędkości są również elementami wyposażenia standardowego we wszystkich wariantach.