Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała kierowcy. Ochrona pasażera zajmującego miejsce z tyłu była również dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego model również zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń również wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 3-letniego. Fotelika dla dziecka został zamontowany prawidłowo, eliminując niebezpieczeństwo urazów w kontaktach z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci. Dotyczy to również iSizecompliant opcjonalnego rzędy trzeciego.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona zapewniona miednicy w większości była słaba. Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą powierzchnię maski. Dzięki temu tworzy się większy dystans pomiędzy powierzchnią maski, a twarda strukturą silnia. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości i postór pieszego. Wyniki testu dla powierzchni maski były w większości testowanych obszarów dobre, ze słabszym wynikiem dla obszarów sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla przednich i tylnych foteli, również dla opcjonalnego rzędu trzeciego. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona przez Euro NCAP. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. System ostrzegający o opuszczeniu pasa ruchu jest dostępny jako opcja. Szacunkowa niska liczba sprzedażowa nie zakwalifikowała go do oceny.