Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała zarówno w teście zderzenia bocznego jak i słupa bocznego. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Ochrona zapewniona przez miejsca tylne oceniona została na podstawie geometrii jako dobra. Autonomiczny układ hamulcowy działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Ponieważ system nie jest standardem, jego funkcjonalność nie kwalifikuje się do oceny.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, za co system został wyróżniony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów zapewniając dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich obszarach. Przednia krawędź maski oferowała dobrą ochronę regionu miednicy, w pozostałych obszarach ochrona była słaba. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą lub wystarczającą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów, ze słabym wynikiem dla obszarów sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja, oczekuje się jednak, że jest dopasowany do większości sprzedawanych samochodów i spełni wymogi EuroNCAP. System ograniczania prędkości jest dostępny jako opcja, spełnia wymogi EuroNcap. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja, został oceniony jako dobry.