Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości , ochrona kierowcy była dobra dla wszystkich obszarów ciała. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, ochrona tego obszaru była należyta. Ochrona klatki piersiowej oraz szyji pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, głowy i ud - dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę 3-letniego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Fotelika dla dziecka został zamontowany przy pomocy mocowań iSize i podpórki. W przypadku kiedy podpórka spoczywa na przestrzeni schowka w podłodze, zaleca się stosowanie wkładki, tak aby wypełnić przestrzeń i zapewnić wystarczająco silne podparcie. Wkładka została wykorzystana w testach Euro NCAP Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak modelu zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Ochrona regionów miednicy była słaba. Maska i obszar przedniej szyby oferowały głównie wystarczającą lub marginesową ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, tak jak system przypominający o zapięciu pasów, który obejmuje miejsca z przodu. Szacunkowa duża liczba samochodów wyposażonych w niezależny awaryjny układ hamulcowy, sprawiła, że system ten podlegał ocenie. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. System wspomagający jazdę w pasie ruchu nie jest dostępny.