Kabina pasażerska podczas testu zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Zauważona, że kolumna kierownicy stanowi ryzyko dla pasażerów zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów za dobra ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej była należyta, pozostałych regionów ciała dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych czytań, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 3-letniego. w testach wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczona jest jasna informacja, o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, system ten został nagrodzony przez Euro NCAP. Etykiety znajdujące się w pojeździe, w jasny sposób informują o niebezpieczeństwie, wypływającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zapewniał dobrą ochronę nóg pieszego, w większości testowanych obszarów. Frontowa krawędź maski, we wszystkich obszarach zapewniała słabe zabezpieczenie i nie zdobyła punktów. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dorosłego ochrona była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardem, spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.