Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | minivan |
Masa | 1945 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Nacisk na jego klatkę piersiową by większy niż w przypadku kierowcy.
T5 otrzymał maksymalną liczbę punktów za zderzenie boczne. Nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem, ponieważ poduszka powietrzna osłaniająca głowę jest dostępna tylko jako wyposażenie dodatkowe.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 3 pkt (11%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 64 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zarówno zderzak jak i przednia krawędź nie zdobyły ani jednego punktu za ochronę nóg pieszego. Amortyzacja krytycznych dla głowy pieszego obszarów maski - "słaba". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać uruchomiona na życzenie, przez dealera VW. Brak jasnych etykiet ostrzegających przed umieszczaniem fotelika tyłem na przeciwko aktywnej poduszki. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Bobsy G0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Bobsy G0/1tyłem do kierunku jazdy |