Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w teście zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażer zajmującego miejsce z przodu. Zauważono jednak, że struktury w desce rozdzielczej niosą ryzyko uszkodzeń ciała pasażerów zajmujących inne miejsca. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała w teście bariery bocznej. W cięższym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami klatki piersiowej były marginesowe, brzucha były odpowiednie. Ochrona głowy i miednicy została oceniona jako dobra. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły marginesowe zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę niemowlęcia oraz dziecka 18-miesięcznego. Podczas testów zderzenia czołowego manekiny dzieci były odpowiednio usadzone. W teście bariery bocznej ochrona dzieci była dobra. Zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy nie jest dostarczana jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system nie został nagrodzony. W pojeździe znajduje się jasna informacja o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka przy aktywnej poduszce powietrznej. W pojeździe może być zamontowana większość modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak zapewnił kiepską ochronę nóg pieszego, za co nie zdobył punktów. Powierzchnia maski oferowała kiepską lub marginesową ochronę, z dobrym wynikiem wskazanym wzdłuż podstawy przedniej szyby.
T5 wyposażony jest w elektroniczną kontrolę stabilności. Dotyczy to zarówno modeli pasażerskich oraz tych z przeznaczeniem komercyjnym. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje tylko siedzenia kierowcy. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.