Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1260 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy podczas zderzenia czołowego. Toyota zapewnia taki sam poziom bezpieczeństwa kierowcy w różnych pozycjach i różnych rozmiarów.
Auris zdobyła maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 21 pkt (75%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 51 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Amortyzację nóg pieszego przez zderzak oceniono na "wystarczającą". Podobna ocena krytycznych dla głowy dorosłego obszarów maski. Krawędź przednia nie uzyskała ani jednego punktu. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka pasażerska może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie jest zapewniana tylko w języku angielskim i system nie został nagrodzony. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest wystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |